Reklama na Internetu a v rádiu na stejné úrovni

24. 3. 2005
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – Spectral
Ilustrační obrázek
Podle britské Advertising Association se loni na ostrovech výdaje na reklamu v rádiu a na Internetu vyrovnaly. Reklama na Internetu tak stále roste a ukusuje stále větší část z reklamního koláče. I když ten kousek se pohybuje pouze někde kolem tří procent, což odpovídá 26 miliardám korun. (M&M)

Podle britské Advertising Association se loni na ostrovech výdaje na reklamu v rádiu a na Internetu vyrovnaly. Reklama na Internetu tak stále roste a ukusuje stále větší část z reklamního koláče. I když ten kousek se pohybuje pouze někde kolem tří procent, což odpovídá 26 miliardám korun. (M&M)

Autor článku

Autor do května 2013 působil jako CEO srovnávače Heureka.cz, předtím pracoval v jablonecké společnosti Miton. Vystudoval Hospodářskou fakultu v Liberci a příležitostně píše svůj blog Oříšek.net.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).