Hlavní navigace

Reklama na webu: Další vlna šílenství

1. 2. 2002
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Internetová reklama prožívá další vlnu šílenství – nešílejí ale inzerenti, nýbrž poskytovatelé obsahu. Přestaly účinkovat bannery? Zvetšímeje. Už ani to nestačí? tak budou poletovat a vyskakovat. Ale co dál? Je tohle správná cesta pro reklamu na webu? (Vajíčko)

Internetová reklama prožívá další vlnu šílenství – nešílejí ale inzerenti, nýbrž poskytovatelé obsahu. Přestaly účinkovat bannery? Zvetšímeje. Už ani to nestačí? tak budou poletovat a vyskakovat. Ale co dál? Je tohle správná cesta pro reklamu na webu? (Vajíčko)

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.