Hlavní navigace

Reklama na webu: Další vlna šílenství

1. 2. 2002
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Internetová reklama prožívá další vlnu šílenství – nešílejí ale inzerenti, nýbrž poskytovatelé obsahu. Přestaly účinkovat bannery? Zvetšímeje. Už ani to nestačí? tak budou poletovat a vyskakovat. Ale co dál? Je tohle správná cesta pro reklamu na webu? (Vajíčko)

Internetová reklama prožívá další vlnu šílenství – nešílejí ale inzerenti, nýbrž poskytovatelé obsahu. Přestaly účinkovat bannery? Zvetšímeje. Už ani to nestačí? tak budou poletovat a vyskakovat. Ale co dál? Je tohle správná cesta pro reklamu na webu? (Vajíčko)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).