Hlavní navigace

Reklama v RSS: Moreover dělá chybu

13. 5. 2004
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Vím, že tím nezměním chování Moreoveru, ale pokud připravujete reklamu do svých RSS kanálů, pak vězte, že není nejlepší nápad umisťovat reklamní odkaz do kanálu každou hodinu s jiným datem. Při procházení šesti kanálů Moreoveru jsem mezi bezmála čtyřmi sty zpráv našel jen sedmdesát nereklamních. Když jsem tu horoval pro reklamu v RSS, myslel jsem, že ji uvidím třeba jednou za den, nebo alespoň pokaždé jinou, ale dívat se týden na stejnou reklamu vždy po hodině nasyslenou v archivu čtečky, to mě…

Vím, že tím nezměním chování Moreoveru, ale pokud připravujete reklamu do svých RSS kanálů, pak vězte, že není nejlepší nápad umisťovat reklamní odkaz do kanálu každou hodinu s jiným datem. Při procházení šesti kanálů Moreoveru jsem mezi bezmála čtyřmi sty zpráv našel jen sedmdesát nereklamních. Když jsem tu horoval pro reklamu v RSS, myslel jsem, že ji uvidím třeba jednou za den, nebo alespoň pokaždé jinou, ale dívat se týden na stejnou reklamu vždy po hodině nasyslenou v archivu čtečky, to mě na Moreoveru zklamalo.

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.