Hlavní navigace

Reklamní email v Británii musí být označený

5. 3. 2003
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Britský regulátor reklamy ASA omezuje možnosti zasílání nevyžádané reklamy na mobily a e-maily. Od nynějška budou muset inzerenti nejdříve získat souhlas příjemce se zasláním reklamního sdělení. Z nevyžádaného emailu také musí být zřetelné, že cosi prodává, aniž by ho uživatel musel otevřít. Táž pravidla platí v České republice již téměř rok. (BBC/ASA)

Britský regulátor reklamy ASA omezuje možnosti zasílání nevyžádané reklamy na mobily a e-maily. Od nynějška budou muset inzerenti nejdříve získat souhlas příjemce se zasláním reklamního sdělení. Z nevyžádaného emailu také musí být zřetelné, že cosi prodává, aniž by ho uživatel musel otevřít. Táž pravidla platí v České republice již téměř rok. (BBC/ASA)

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.