Společnost AdActive, s.r.o., provozovatel reklamní sítě Elity network, ohlásila akvizici nových serverů, díky nimž se posune do první desítky v žebříčku návštěvnosti NetMonitor dle provozovatelů.
Společnost AdActive spuštěním reklamní sítě Elity Network s přelomem roku překročí hranici 2 mil. reálných uživatelů (r. u.) z původního 1 mil. RU. Vedle portálů ipoint.cz, peníze.cz a rodina.cz se v portfoliu Elity network nově od 1. ledna 2011 objeví servery CSFD.cz, bandzone.cz, dpp.cz, gamepark.cz a zenax.cz.
„Pro Elity Network jsme se rozhodli kvůli potenciálu, který v agentuře a jejich aktivitách vidíme, pro zkušenosti a profesionalitu jejího vedení v internetovém byznysu. Je osvěžující být součástí zrodu něčeho nového, v čem cítíte slibnou budoucnost,“ říká Martin Pomothy, zakladatel a majitel serveru CSFD.cz.
„Nová spolupráce s projekty jako CSFD.cz je pro nás obrovským krokem kupředu. Elity network tak zaujímá svou plánovanou pozici elitní reklamní sítě s garantovanou vysokou kvalitou projektu,“ říká Jan Vobecký, jednatel AdActive a obchodní ředitel projektu Elity network.
Převzetí těchto serverů do portfolia je ovšem trnem v oku společnosti ArboInteractive, jež jejich reklamní zastoupení zajišťovala doposud. Dnes společnost rozesílala zprávu, v níž ujišťuje, že „podniká právní kroky proti bývalým zaměstnancům, kteří zcizením obchodního tajemství a know-how umožnili konkurenční společnosti navázat spolupráci s několika servery z portfolia ARBOinteractive.“
Fakt, že jde o Elity Network ArboInteractive v tiskové zprávě výslovně nepotvrzuje, je ale nepochybné, že jde právě o převzetí těchto serverů a způsob, jakým se to mělo udát, co Arbo rozčílilo.
Jak „právní kroky“ proti bývalým zaměstnancům dopadnou, se ještě uvidí, zřejmě to ale nic nezmění na tom, že akvírované servery zůstanou u Elity Networks.