Hlavní navigace

Reklamu pro Českou televizi bude nadále prodávat agentura Media Master

4. 2. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Media Master je významným partnerem České televize de facto už od roku 1991. Reklamu pro veřejnoprávní médium prodávaly už i její předchůdkyně IP Praha a Arbomedia.net.

Reklamu v České televizi bude nakonec přece jen prodávat agentura Media Master. Dnes o tom informuje ekonomický deník E15, kterému to potvrdila tisková mluvčí veřejnoprávního média Michaela Fričová. Jde ale pouze o dočasné řešení pro letošní rok. Na Kavčích horách se tak nic prozatím nic nemění. Media Master prodávala reklamní čas České televize i doposud. Vítěz předchozího tendru nemohl být vyhlášen, jelikož se do něho přihlásil jediný zájemce, kterým byla právě agentura Media Master. Česká televize proto tendr pozastavila.

NMKT21_tip EARLY

K TÉMATU: Česká televize pozastavila tendr na prodej reklamního času. Přihlásila se jediná firma

Deník připomněl, že tendr byl v posledním roce zrušen už dvakrát. Předminulá soutěž byla zrušena generálním ředitelem veřejnoprávního média Petrem Dvořákem loni. Tehdy byla důvodem významná změna pravidel pro vysílání reklamy na kanálech České televize. Ty se od října 2011 mohou vysílat pouze na programech ČT 2 a ČT Sport (dříve ČT 4). Jednatel Media Masteru Vít Mykyska je výsledným řešením pochopitelně potěšen. Media Master už de facto i díky svým předchůdkyním prodává reklamní čas pro Českou televizi již od roku 1991.

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.