UVNITŘ GRAF Zpravodajský kanál ČT 24 vytvořil v květnu nový rekord své sledovanosti. Každý den jej sledovalo v průměru (alespoň tři minuty kontinuálně) 1 273 000 dospělých diváků,
informoval mluvčí ČT Ladislav Šticha. V průměrném celodenním podílu na dospělém publiku dosáhla ČT 24 hodnoty 3,68 procenta. Díky povolebnímu vysílání se zpravodajský kanál poprvé v celodenních číslech přiblížil sledovanosti celoplošných plnoformátových televizí.
K TÉMATU: ČT 24 byla díky volbám rekordní. Měla podíl na divácích třináct procent
29. května 2010 získala ČT 24 zásluhou volebního zpravodajství podíl na divácích 12,99 procenta. Volební speciál ČT 24, vysílaný na ploše více než deseti hodin, zasáhl (alespoň tři minuty kontinuálního sledování) 1 908 000 dospělých diváků,
přiblížil Šticha. V součtu kanálů ČT 1 a ČT 24, které vysílaly volební studio souběžně od 14:00 do 18:40 hod., dosáhla ČT podílu přes 50 procent.
ČTĚTE TAKÉ: Podíl ČT 24 na divácích se první dubnový týden přehoupnul přes čtyři procenta
Alespoň tři minuty kontinuálně sledovalo sobotní volební zpravodajství 3 028 000 diváků. Letošní volební zpravodajství ČT bylo ještě sledovanější než během posledních sněmovních voleb v roce 2006 – v průměru dokonce o 100 000 diváků,
uvedl mluvčí ČT. První hodinu nedělních Otázek Václava Moravce na Jedničce a Čtyřiadvacítce sledovalo v průměru 1,015 milionu dospělých diváků, což je nejvíce od sněmovních voleb v roce 2006.
Průměrné podíly ČT 24 na dospělém publiku od vzniku tohoto programu v roce 2006 do letošních sněmovních voleb (Zdroj: ČT/ATO – Mediaresearch)
Navíc druhá hodina pořadu, vysílaná exkluzivně na ČT 24, se stala vůbec historicky nejsledovanějším pořadem ČT 24. Nedělní Otázky jsou zároveň jediným pořadem na všech nových digitálních stanicích, jehož sledovanost překročila hranici půl milionu diváků (521 000),
dodal Šticha. Zpravodajský kanál ČT 24 může aktuálně naladit 84,1 procenta populace, což představuje 8,3 milionu diváků.