Hlavní navigace

Repríza Panoptika Města pražského úspěšná, na ČT 1 oslovila i mladší publikum

Lukáš Polák

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – U mladšího publika byl odstup seriálů po dvacáté hodině na Nově a Jedničce menší než u starších diváků. Činil jeden procentní bod.

Doba čtení: 2 minuty

Jednička s Primou večer vyrovnané

Seriál Panoptikum Města pražského, který se ve formě repríz stal neodmyslitelnou součástí vysílání České televize, se včera uvedl na obrazovce prvního programu úspěšně. Úvodní část si nenechalo ujít 816 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 20,58 %. Od Doktorů z Počátků na Nově tak pořad dělilo něco málo přes sto tisíc lidí. Úspěšnější bylo Panoptikum u mladších diváků, kde odstup obou seriálů činil jeden procentní bod. Zatímco Jednička získala v danou dobu share 21,52 %, Nova měla 22,56 %. Prima vstoupila díky Cestám domů III do přímého souboje s hodnotou 614 tisíc diváků (share 15,55 %; 8,15 % v 15–54).

NEDĚLNÍ DATA: Policie Modrava předstihla na Nově Televizní noviny o téměř sedm set tisíc diváků

Nejsledovanější televizí byla v pondělí Nova. Hranici jednoho milionu diváků překročily hned tři pořady – Televizní noviny, Sportovní noviny a seriál Ulice. Stanice získala celodenní podíl 26,07 % u staršího a 27,15 % u mladšího publika. V prime time, tedy hlavním vysílacím čase, si Nova vedla ještě o něco lépe, kdy se share v obou diváckých skupinách pohyboval okolo 29 %. Pozici televizní dvojky obhájila Jednička, ovšem od Primy ji dělil přes den pouhý necelý procentní půlbod. Večer byl souboj obou kanálů vyrovnaný a podíl se pohyboval okolo 16 %. Nejsledovanějším pořadem Primy byly se 700 tisíci diváky její hlavní zprávy.

NMI18_Sedivy

Graf podílu kanálů (13. 4. 2015)
Graf podílu skupin (13. 4. 2015)
Kanály – průměrné podíly (13. 4. 2015)

Kurňa, co to je? se sledovaností okolo 300 tisíc lidí

Těsně pod hranicí tří set tisíc diváků zůstal v pondělí večer zábavný pořad Kurňa, co to je? na plnoformátové Televizi Barrandov. Je to sice horší výsledek než u stejného formátu vysílaného před 14 dny, ale lepší číslo, než jaké vygenerovala týden předtím československá komedie Příště budeme chytřejší, staroušku! V obou diváckých skupinách se podíl soutěže pohyboval okolo 7 % a v prime time se tak stanice dostala k 5 %. Za celý den oslovila TV Barrandov 4 % publika. Nejsledovanějším pořadem Dvojky byl dokument Stan v Astaně – 218 tisíc diváků (share 5,65 %; 5,04 % v 15–54). Podíl stanice se pohyboval okolo 4 %.

MINULÝ TÝDEN: Jednička si drží v pondělí zájem publika, pohádka byla vyrovnaná s Novou

Top 10 všechny stanice (13. 4. 2015)
Top 5: ČT1 (13. 4. 2015)
Top 5: ČT2 (13. 4. 2015)
Top 5: ČT24 (13. 4. 2015)
Top 5: ČT sport (13. 4. 2015)
Top 5: ČT :D (13. 4. 2015)
Top 5: ČT art (13. 4. 2015)
Top 5: Nova (13. 4. 2015)
Top 5: Nova Cinema (13. 4. 2015)
Top 5: FANDA (13. 4. 2015)
Top 5: SMÍCHOV (13. 4. 2015)
Top 5: TELKA (13. 4. 2015)
Top 5: Prima (13. 4. 2015)
Top 5: Prima COOL (13. 4. 2015)
Top 5: Prima love (13. 4. 2015)
Top 5: Prima ZOOM (13. 4. 2015)
Top 5: TV Barrandov (13. 4. 2015)
Našli jste v článku chybu?