Radikální proměnou projde 1. července hudební kanál Retro Music Television, který vysílá prostřednictvím pozemní Regionální sítě 7 asi na 70 procentech území České republiky a v Regionální síti 4 v Praze. Změní grafický vizuál, logo i programové schéma. Zároveň přejde na širokoúhý formát 16:9. Informovala o tom PR manažerka stanice Kateřina Kotalová. Podle ní nedojde u starších klipů natočených ve formátu 4:3 k deformaci obrazu, stanice využije prostor navíc k nabídce extra informací o právě vysílaném obsahu.
K TÉMATU: Retro Music TV je téměř celoplošná, startu konkurenčního Óčka Gold se neobává
Oč by mělo jít? Vedle informací o právě vysílané skladbě a jejích interpretech také o aktuální novinky na hudební scéně a přehled následujícího programu Retro Music Television. „Podařilo se nám vyhnout se nevzhlednému deformování klipů, ke kterému se uchylují některé hudební televize, které přešly na moderní formát 16:9. Věříme, že diváci, kteří milují hudbu stejně tak jako my v Retro Music TV, ocení atraktivní a předně funkční grafický relaunch i užitečné informace, které publikujeme nonstop,“ uvedl jednatel stanice Pavel Attel.
ČTĚTE TAKÉ: Jaká je sledovanost Horor Filmu, Kina Svět a Retro Music TV? Podívejte se
„V informačním boxu diváci získají přehled o historii umělce, kompletní diskografii, milnících i zajímavostech z jeho kariéry, uvidí cover alba, na němž aktuálně vysílaný song vyšel, i aktuální playlist 5 klipů, 2 odehrané, aktuálně přehrávaný a 2 následující, čímž reagujeme na diskuzi na našem webu, v níž se diváci často na tyto informace dotazují,“ dodal Attel. Nové programové schéma nabídne 21 pořadů začínajících na písmena RE. Půjde například o Restart, Replay, Refresh, Revoltu, Retrománii, Repete, Rendlík, Remake, Respekt a další.
Nový vizuál Retro Music Television od studia Oficina