Hlavní navigace

Rich-media a chudé nápady

18. 2. 2002
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Podle anglicko-českého slovníku znamená slovo „medium“ v češtině „prostředek“ a „rich“ se překládá jako „hojný“. V reklamě na webu ovšem rich-media hojnost prostředků užívají nikoli pro dosažení marketingového cíle, ale prokazují, že najatý grafik dobře ovládá programové vybavení. (Vajíčko)

Podle anglicko-českého slovníku znamená slovo „medium“ v češtině „prostředek“ a „rich“ se překládá jako „hojný“. V reklamě na webu ovšem rich-media hojnost prostředků užívají nikoli pro dosažení marketingového cíle, ale prokazují, že najatý grafik dobře ovládá programové vybavení. (Vajíčko)

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.