Hlavní navigace

RIO Media vymahače na zákazníky narozdíl od UPC neposílá

18. 4. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Minulý týden jsme vás informovali o tom, že u některých zákazníků společnosti UPC se objevili pracovníci vymahačské firmy, které UPC postoupila pohledávky za nevrácené modemy nebo set-top-boxy. Z diskusí zde na Lupě, ale i jinde na Internetu, vyplývá, že firma požaduje zaplacení pohledávky i od zákazníků, kteří zařízení již v minulosti vrátili.

Minulý týden jsme vás informovali o tom, že u některých zákazníků společnosti UPC se objevili pracovníci vymahačské firmy, které UPC postoupila pohledávky za nevrácené modemy nebo set-top-boxy. Z diskusí zde na Lupě, ale i jinde na Internetu, vyplývá, že firma požaduje zaplacení pohledávky i od zákazníků, kteří zařízení již v minulosti vrátili.

Vymahači se prokazují platebním příkazem od soudu a dožadují se zaplacení částky obvykle vyšší než deset tisíc korun. František Malina, tiskový mluvčí UPC, postup společnosti bránil s tím, že se firma před postoupením neuhrazené pohledávky snaží minimálně pětkrát, a to různými způsoby, bývalého zákazníka kontaktovat.

wt100 2024 EARLY

Konkurenční společnost RIO Media sice také v případě ukončení smlouvy vyzve zákazníka, aby zařízení vrátil a pokud tak neučiní, tak jej případně sankcionuje pokutou. Dosud však nikdy takovou situaci firma neřešila právní cestou.

Komunikace ohledně navrácení zapůjčených zařízení probíhá dosud výhradně mezi RIO Media a zákazníkem, uvedla pro server Digizone.cz, Barbora Komínková ze společnosti RIO Media.

Autor článku

Internetové novinařině se věnuje od roku 2005, kdy začal jako redaktor pracovat pro vydavatelství Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).