Hlavní navigace

RIO Media vymahače na zákazníky narozdíl od UPC neposílá

Martin Vyleťal

Minulý týden jsme vás informovali o tom, že u některých zákazníků společnosti UPC se objevili pracovníci vymahačské firmy, které UPC postoupila pohledávky za nevrácené modemy nebo set-top-boxy. Z diskusí zde na Lupě, ale i jinde na Internetu, vyplývá, že firma požaduje zaplacení pohledávky i od zákazníků, kteří zařízení již v minulosti vrátili.

Minulý týden jsme vás informovali o tom, že u některých zákazníků společnosti UPC se objevili pracovníci vymahačské firmy, které UPC postoupila pohledávky za nevrácené modemy nebo set-top-boxy. Z diskusí zde na Lupě, ale i jinde na Internetu, vyplývá, že firma požaduje zaplacení pohledávky i od zákazníků, kteří zařízení již v minulosti vrátili.

Vymahači se prokazují platebním příkazem od soudu a dožadují se zaplacení částky obvykle vyšší než deset tisíc korun. František Malina, tiskový mluvčí UPC, postup společnosti bránil s tím, že se firma před postoupením neuhrazené pohledávky snaží minimálně pětkrát, a to různými způsoby, bývalého zákazníka kontaktovat.

Content 2017 - tip Footshop

Konkurenční společnost RIO Media sice také v případě ukončení smlouvy vyzve zákazníka, aby zařízení vrátil a pokud tak neučiní, tak jej případně sankcionuje pokutou. Dosud však nikdy takovou situaci firma neřešila právní cestou.

Komunikace ohledně navrácení zapůjčených zařízení probíhá dosud výhradně mezi RIO Media a zákazníkem, uvedla pro server Digizone.cz, Barbora Komínková ze společnosti RIO Media.

Našli jste v článku chybu?
20. 6. 2013 6:24
milan (neregistrovaný)

Ne sedněte jim na sliby jen podepíšete smlouvu už vám pošlou dodatky a zvýšení plateb a jak budete chtít odejít začnou vám posílat vymahači z firmy LogiCall Česká republika, s.r.o. dopisy a vyhrožovat a pořád dokola. Je to banda lumpů!!!V České lípě když kupovali cl net firmu v které jsem pracoval tak je šéfové uháněli o peníze několik let.

12. 1. 2013 11:12
Pětník (neregistrovaný)

Přesně tak,mám úplně stejné zkušenosti.Do nového bytu jsme si pořídily net,kdy bohužel v té době mělo pokrytí jen posraný Rio media.Jeden měsíc to šlo pak to byla totální katastrofa,kdy jsem několikrát urgoval aby závadu odstranili.Totální ignorace něco změnit na shitoidní kvalitě.Kde jen telefonní operátorka odpapouškovala že problém se řeší a mají na to tři dny.S tím že až po 28 dnech nepřetržitého výpadku,mám teprve nárok od smlouvy odstoupit s tím že pokud mezi tím jeden den zase služba půjd…