Hlavní navigace

RIO Media vymahače na zákazníky narozdíl od UPC neposílá

Martin Vyleťal

Minulý týden jsme vás informovali o tom, že u některých zákazníků společnosti UPC se objevili pracovníci vymahačské firmy, které UPC postoupila pohledávky za nevrácené modemy nebo set-top-boxy. Z diskusí zde na Lupě, ale i jinde na Internetu, vyplývá, že firma požaduje zaplacení pohledávky i od zákazníků, kteří zařízení již v minulosti vrátili.

Minulý týden jsme vás informovali o tom, že u některých zákazníků společnosti UPC se objevili pracovníci vymahačské firmy, které UPC postoupila pohledávky za nevrácené modemy nebo set-top-boxy. Z diskusí zde na Lupě, ale i jinde na Internetu, vyplývá, že firma požaduje zaplacení pohledávky i od zákazníků, kteří zařízení již v minulosti vrátili.

Vymahači se prokazují platebním příkazem od soudu a dožadují se zaplacení částky obvykle vyšší než deset tisíc korun. František Malina, tiskový mluvčí UPC, postup společnosti bránil s tím, že se firma před postoupením neuhrazené pohledávky snaží minimálně pětkrát, a to různými způsoby, bývalého zákazníka kontaktovat.

MIF17

Konkurenční společnost RIO Media sice také v případě ukončení smlouvy vyzve zákazníka, aby zařízení vrátil a pokud tak neučiní, tak jej případně sankcionuje pokutou. Dosud však nikdy takovou situaci firma neřešila právní cestou.

Komunikace ohledně navrácení zapůjčených zařízení probíhá dosud výhradně mezi RIO Media a zákazníkem, uvedla pro server Digizone.cz, Barbora Komínková ze společnosti RIO Media.

Našli jste v článku chybu?