Hlavní navigace

Rohlík cítí šanci u maminek na mateřské. Nabízí jim Rohlíček

Jan Beránek

Online supermarket si chce uvázat novou skupinu případných zákazníků, respektive spíš zákaznic. Zkouší věrnostní program.

Utracená pětistovka v dětském oddělení otevře rodinným zákazníkům Rohlíku speciální nabídku. Kromě dopravy zdarma nabízí věrnostní program Rohlíček ještě cashback, jinými slovy vrátí část peněz (2 procenta automaticky a další 3 procenta při platbě přes Twisto) zákazníkům zpět v podobě kreditu. Podle informací Lupy chystá obchod věrnostní program i pro ostatní zákazníky.

„Dětská kategorie má dnes 800 položek a letos bychom ji rádi zdvojnásobili,“ tvrdí Tomáš Jeřábek, obchodní ředitel Rohlik.cz. Vzhledem k demografii a k tomu, že se do rodičovství pouští silné ročníky z konce sedmdesátých let, začíná být dětské zboží na internetu zajímavé. 

Content

Specializované e-shopy, ať už třeba Feedo nebo Proděti.cz, naznačují, že si chtějí ze sedmimiliardového koláče utrhnout mnohem víc než deset procent." Jen plen prodáme přibližně za milion korun měsíčně," tvrdí Martin Kasa z Pilulky s tím, že letos chtějí v rámci své sítě rozšířit nabídku dětského zboží. 

Kromě Rohlíčku, který má fungovat podobně jako věrnostní karty v kamenných obchodech, už ale Rohlík stojí v zástupu e-shopů, které nabízejí placené věrnostní programy. Kromě Alzy, kde si uživatelé předplácejí kromě jiného i nižší ceny, rozjíždí podobný program i Mall.cz. Za 599 korun ročně nabídne Mall.cz Plus bezplatnou dopravu, exkluzivní nabídky a třicetidenní lhůtu na vrácení zboží. 

Našli jste v článku chybu?
18. 2. 2016 0:23
Cohen (neregistrovaný)

Koukám, že rohlík vynalézá kolo. To, že iTesco vyrostlo na matkách na mateřské, není žádným tajemstvím. Ostatně i nabídka a akce tomu stále dost odpovídají.

17. 2. 2016 14:51
xxx (neregistrovaný)

Rohlík.cz si váží soukromí zákazníků tak málo, že si pan majitel honí ego chvástáním se, kdo u nich nakupuje: https://twitter.com/cermak/status/676907958006112256