Utracená pětistovka v dětském oddělení otevře rodinným zákazníkům Rohlíku speciální nabídku. Kromě dopravy zdarma nabízí věrnostní program Rohlíček ještě cashback, jinými slovy vrátí část peněz (2 procenta automaticky a další 3 procenta při platbě přes Twisto) zákazníkům zpět v podobě kreditu. Podle informací Lupy chystá obchod věrnostní program i pro ostatní zákazníky.
„Dětská kategorie má dnes 800 položek a letos bychom ji rádi zdvojnásobili,“ tvrdí Tomáš Jeřábek, obchodní ředitel Rohlik.cz. Vzhledem k demografii a k tomu, že se do rodičovství pouští silné ročníky z konce sedmdesátých let, začíná být dětské zboží na internetu zajímavé.
Specializované e-shopy, ať už třeba Feedo nebo Proděti.cz, naznačují, že si chtějí ze sedmimiliardového koláče utrhnout mnohem víc než deset procent." Jen plen prodáme přibližně za milion korun měsíčně," tvrdí Martin Kasa z Pilulky s tím, že letos chtějí v rámci své sítě rozšířit nabídku dětského zboží.
Kromě Rohlíčku, který má fungovat podobně jako věrnostní karty v kamenných obchodech, už ale Rohlík stojí v zástupu e-shopů, které nabízejí placené věrnostní programy. Kromě Alzy, kde si uživatelé předplácejí kromě jiného i nižší ceny, rozjíždí podobný program i Mall.cz. Za 599 korun ročně nabídne Mall.cz Plus bezplatnou dopravu, exkluzivní nabídky a třicetidenní lhůtu na vrácení zboží.