Hlavní navigace

Romantika na Nově prohrála v neděli večer s pohádkami i u mladšího publika

Lukáš Polák

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Velmi úspěšná byla neděle pro druhý program České televize. Mimořádně nasazený biatlon tu vidělo odpoledne přes 600 tisíc diváků.

Doba čtení: 2 minuty

Nova v prime time až trhovou dvojkou po ČT 1

Televize Nova se musela spokojit v neděli večer, konkrétně po 20. hodině, až s pozici trhové trojky. Romantickou komedii Chceš mě, chci tě si pustilo 555 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 13,78 %. Byla to přibližně pouhá polovina lidí, kteří preferovali pohádku Čert ví proč na ČT 1. Tu si nenechalo ujít téměř 1,1 milionu diváků (share 25,74 %). Dařilo se i Primě, která o nedělích nebývá příliš silná. Pomohla jí k tomu klasická československá pohádka Pyšná princezna. Tu vidělo 920 tisíc diváků (share 21,52 %).

SOBOTNÍ DATA: Vyhlášení výsledků finále StarDance klepalo na hranici dvou milionů diváků a podílu 50 %

Americký romantický film Novy prohrál se svou konkurencí i boj o mladší publikum. V kategorii 15+ získal pro tuto stanici nepříliš uspokojivý share 16,28 %. Pohádka Jedničky na tom byla přibližně o deset procentních bodů lépe a na rovných 20 % dosáhla Pyšná princezna Primy. Stanice ČT 1 byla v neděli sledovanější než Nova. Výjimkou bylo pouze mladší publikum v rámci celodenního share, kde komerční lídr získal dvouprocentní náskok. Večerní podíl Jedničky se dostal na hodnotu 24,27 % a v kategorii 15–54 na 22,92 %.

Graf podílu kanálů (20. 12. 2015)
Graf podílu skupin (20. 12. 2015)
Kanály – průměrné podíly (20. 12. 2015)

Sport vystřelil Dvojku k sedmiprocentnímu podílu

Mimořádně úspěšná byla neděle pro druhý program České televize. Díky nabitému programu se musel sport přesunout právě na tuto stanici a diváci tak sledovali biatlon neobvykle na kanálu ČT 2. Světový pohár ze Slovinska se přehoupl v odpoledních hodinách přes hranici šesti set tisíc diváků a v obou diváckých kategoriích oslovil přes 20 % publika. Úspěšnější byl u mladšího publika, kde dosáhl na hodnotu téměř 25 %. Dvojka oslovila přes den téměř sedm procent dospělého publika a na necelých 6 % se dostala v 15–54.

Content 2018 tip Kajnar

MINULÝ TÝDEN: Nova po skončení SuperStar nedělní večer vypustila, po 20. hodině byla až trojkou

Souboj o mladší publikum mezi Primou Cool a Novou Cinema byl tentokrát vyrovnaný. Share obou kanálů se pohybovalo okolo 7 %. Tematický kanál Primy ovšem dokázal tuto hodnotu udržet i v prime time, tedy hlavním vysílacím čase, zatímco novácká stanice klesla na hodnotu 4,72 %. Primě Cool pomohla zejména repríza sobotního filmu z hlavního kanálu Primy, konkrétně americké klasiky Sám doma 2: Ztracen v New Yorku. Plnoformátová TV Barrandov nepřekročila hranici 5 %. Na čele sledovanosti byly Naše zprávy.

Top 10 všechny stanice (20. 12. 2015)
Top 5: ČT1 (20. 12. 2015)
Top 5: ČT2 (20. 12. 2015)
Top 5: ČT24 (20. 12. 2015)
Top 5: ČT sport (20. 12. 2015)
Top 5: ČT :D (20. 12. 2015)
Top 5: ČT art (20. 12. 2015)
Top 5: Nova (20. 12. 2015)
Top 5: Nova Cinema (20. 12. 2015)
Top 5: FANDA (20. 12. 2015)
Top 5: SMÍCHOV (20. 12. 2015)
Top 5: TELKA (20. 12. 2015)
Top 5: Prima (20. 12. 2015)
Top 5: Prima COOL (20. 12. 2015)
Top 5: Prima love (20. 12. 2015)
Top 5: Prima ZOOM (20. 12. 2015)
Top 5: Prima MAX (20. 12. 2015)
Top 5: TV Barrandov (20. 12. 2015)
Top 5: KINO Barrandov (20. 12. 2015)
Top 5: Barrandov PLUS (20. 12. 2015)
Top 5: Barrandov MUZIKA (20. 12. 2015)
Našli jste v článku chybu?