UVNITŘ POZVÁNKA Odborný seminář o product placementu, tedy problematice umístění produktu do televizních pořadů, uspořádá 12. října v Poslanecké sněmovně v Praze Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV). Akce se uskuteční za podpory Asociace televizních organizací (ATO) a Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR), samoregulačních orgánů provozovatelů českých televizních stanic a internetových médií.
K TÉMATU: Product placement je realitou. Jak se k němu staví české televize?
V odborném panelu vystoupí předsedkyně RRTV Kateřina Kalistová, jednatelka ATO Vlasta Roškotová, výkonná ředitelka SPIR Kateřina Hrubešová a tři hosté ze zahraničí: Marc Janssen, předseda belgické Rady pro audiovizi (CSA), Johanna Fell, vedoucí pracovní skupiny na PP (EPRA) a Heiko Zysk, předseda pracovní skupiny pro oblast reklamy a AVMS (ACT) a zástupce ředitele pro mediální politiku společnosti ProSiebenSat.1 Media AG.
ČTĚTE TAKÉ: Televize protestují proti pravidlům pro product placement, která vydala RRTV
Product placement je forma reklamního sdělení, která umožňuje provozovatelům televizního vysílání a videoserverů umístit přímo do televizních pořadů konkrétní produkty, které se stávají součástí děje těchto pořadů. Česká legislativa tuto formu reklamního sdělení legalizovala loni v červnu, televizní stanice ale často porušují podmínky jejího užití. Proto se RRTV rozhodla na toto téma uspořádat seminář.