Jednička večer televizní trojkou
Pouhých 282 tisíc diváků s podílem na publiku (share) okolo 7 % měla v neděli večer Šakalí léta. Česká hudební komedie na ČT 1 tak měla téměř vyrovnanou sledovanost s Dvojkou, kde ve stejnou chvíli běžel další díl Bondfestu, konkrétně snímek Nikdy neříkej nikdy. Ten oslovil 275 tisíc diváků (share 7 %; 7,72 % v 15–54). Jednička byla v nedělním prime time, tedy hlavním vysílacím čase, až televizní trojkou s hodnotu 11,38 %. Prima, která byla trhovou dvojkou, dosáhla hodnoty 12,48 %. Odstup přibližně čtyři a půl procentního bodu si na komerční dvojku vytvořila ČT 1 v rámci celodenního podílu.
SOBOTNÍ DATA: Souboj pohádek vyhrála Princezna se zlatou hvězdou, ale pouze u diváků 15+
Nejsledovanější televizí byla v neděli Nova s celodenním podílem 22,06 % u staršího a 23,6 % u mladšího publika. Nejúspěšnější česká stanice dosáhla v prime time v porovnání s Jedničkou téměř trojnásobného podílu. Její share se dostal u staršího publika na hodnotu 33,91 %, u mladšího publika se pohyboval okolo 32,5 %. Policie Modrava, aktuálně nejúspěšnější pořad českých obrazovek, hranici dvou milionů diváků tentokrát nepřekročil, i tak se ale umístil na samotné špici sledovanosti. Pohádku Tři veteráni si nenechalo na Primě ujít 442 tisíc diváků (share 11,26 %; 12,45 % v 15–54).
Cinema bodovala přes den, Cool nad ni zvítězil večer
Spravedlivě si mezi sebe rozdělily úspěch stanice Nova Cinema a Prima Cool. Zatímco první jmenovaný kanál zvítězil nad tím druhým v rámci celodenních podílů, večer se jejich pořadí prohodilo. K share 6,17 % u staršího a 7,76 % u mladšího publika dopomohla Nově Cinema především repríza pohádky Nejkrásnější hádanky. Tu si nenechalo ujít 289 tisíc diváků (share 14,88 %; 18,53 % v 15–54). Prima Cool oslovila přes den 3,64 % publika 15+ a 5,5 % v 15–54. Odstup v podobě necelého jednoho procentního bodu získal tematický kanál Primy nad Novou Cinema u mladšího publika v prime time díky filmu Percy Jackson: Zloděj blesků. TV Barrandov se po celý den držela s podílem u starších diváků okolo 5 %.
MINULÝ TÝDEN: Policii Modrava sledovala včera polovina staršího publika, seriál neustále posiluje