V příštím roce dojde na českém televizním trhu k větší fragmentaci a drolení. V rozhovoru pro ekonomický deník E15 to uvedl ředitel společnosti Atmedia Petr Majerik. Tato firma u nás zastupuje 21 menších, převážně kabelových stanic. Čekáme, že v Česku bude do tří let okolo stovky stanic, které budou vysílat v češtině. To znamená, že to tempo by mělo být sedm osm nových tematických televizí ročně,
konstatoval Majerik.
ČTĚTE TAKÉ: DVB-T otevře po 11. listopadu brány téměř všem zájemcům
Podle jeho slov tu například chybí televize, které jsou orientovány na teleshopping nebo esoteriku. Chybí tu i stanice, které by byly více kontaktní, jejichž program se vytváří v součinnosti s lidmi na ulici. Obecně dobrým indikátorem jsou nové typy programů, které zařazují velké stanice,
dodal Majerik s tím, že v současné době jsou investoři a současní provozovatelé programů, kteří by měli zájem o nové kanály, ve fázi očekávání. Na jedné straně si uvědomují, že nízké ceny akvizic se už asi nebudou opakovat, na druhé straně hodně posílila role finančních oddělení,
dodal ředitel Atmedia.