Hlavní navigace

Šéf českého T-Mobilu: krize zasáhne nové televize, bude méně inzerce

15. 1. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

15. 1. 2009

Nové celoplošné digitální televize budou muset kvůli finanční krizi přehodnotit svoje plány a ekonomické rozvahy. Myslí si to generální ředitel české pobočky mobilního operátora T-Mobile Ronald Mahler. Rozhodně se dají čekat potíže startujících velkých projektů, jakými jsou například nové celoplošné digitální televize, napsal Mahler ve svém sloupku pro aktuální vydání týdeníku Ekonom.

NMKT21_tip EARLY

Nastupující digitální televize se podle šéfa T-Mobile budou potýkat s nedostatkem reklamy a obrovskými provozními náklady. Bez silného investora s vlastním kapitálem se neobejdou. Podobně riskantní podnik bez jistého výhledu si žádná banka neriskne úvěrovat, míní Mahler.

Propouštění novinářů a redakčního personálu v českých médiích, ke kterému dochází od konce loňského roku, není podle ředitele T-Mobile důsledkem globální finanční krize, ale určitého vystřízlivění jejich majitelů. Jde spíše o návrat do normálního stavu. Nafouknutá česká mediální bublina je zkrátka před splasknutím, dodal Mahler.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.