Za neúspěchem podnikatelské show Šéfka, která patřila k jednomu ze stěžejních jarních projektů české televize Prima a slovenské TV JOJ, může především její hlavní protagonistka – podnikatelka Nora Mojsejová. Myslí si to nová ředitelka tuzemské verze módního kanálu Fashion TV Gabriela Drobová, která od roku 1995 do 2010 působila ve slovenské televizi Markíza a jako hlavní dramaturg měla například na starosti první ročník federální pěvecké show Česko Slovenská SuperStar.
K TÉMATU: Šéfce se nedaří ani na Slovensku, také televize Joj ji přesouvá na později
Myslím si, že Nora Mojsejová je vynikající tahák pro diváky, je to osoba, která přitáhne diváky, ale musí být zasazena do formátu, který jí sedí. Toto bylo úplně mimo,
uvedla pro DigiZone.cz Drobová. Angažování Mojsejové ve formátu Šéfka přirovnala bývalá vedoucí dramaturgyně projektů Markízy ke stejné chybě, jako kdyby se například v porotě SuperStar objevila moravská dvojice Eva a Vašek. To, co se ale udělalo s formátem Apprentice v Česko Slovensku, se obávám, že ho pro tento trh zničilo,
konstatovala Drobová. Ideálním hlavním představitelem do tohoto formátu by podle ní byl nejbohatší Čech Petr Kellner. Ten by však nabídku určitě nepřijal, jelikož medializaci nepotřebuje.
Rozhovor s Gabrielou Drobovou nejen o federálních formátech, ale především plánech s tuzemskou Fashion TV čtěte zítra na DigiZone.cz.