TV Barrandov po celý den nad 7 %
Téměř půl milionu diváků si nenechalo v neděli večer ujít nový seriál plnoformátové Televize Barrandov s názvem Bezdružice. Pro televizi to znamenalo výrazné navýšení sledovanosti po 20. hodině. Pro srovnání, seriál Stopy života si před týdnem ve stejnou dobu pustilo necelých dvě stě tisíc diváků (share 4,55 %; 1,89 % v 15–54). Úvodní část Bezdružic se tak stala prozatím aktuálně nejsledovanějším pořadem stanice. TV Barrandov se jak přes den, tak i v prime time, tedy hlavním vysílacím čase, pohybovala nad 7 %.
SOBOTNÍ DATA: Talent klesl o stovky tisíc diváků, StarDance u mladšího publika porazil film na Nově
TV Barrandov porazila po 20. hodině například i druhý program České televize. Jeho nejsledovanějším pořadem byl film Borsalino, který se vysílal právě od 20:05. Snímek si pustilo 275 tisíc diváků (share 6,65 %; 4,08 % v 15–54). Dvojka po celý den neklesla pod čtyřprocentní podíl. Co se týká souboje o mladší publikum mezi Primou Cool a Novou Cinema, přes den si vedla díky hodnotě 8,03 % lépe druhá zmiňovaná stanice. Večer na tom byl o něco lépe tematický kanál Primy, a to díky hodnotě 6,55 %.
Četnické humoresky nad milionem
Nejsledovanějším pořadem po 20. hodině byly u dospělého publika Četnické humoresky na Jedničce. Ty v neděli vystoupaly těsně nad hranici jednoho milionu diváků a získaly podíl 23,29 %. SuperStar, která tentokrát oslovila na Nově 852 tisíc lidí (share 24,1 %), zvítězila u mladších diváků. V kategorii publika od 15 do 54 let získala podíl 27,63 %. SuperStar přitom tentokrát končila až šest minut po třiadvacáté hodině. Četnické humoresky oslovily v kategorii mladších lidí 19,68 % publika.
MINULÝ TÝDEN: Vinaři si mírně polepšili, na Četnické humoresky ani SuperStar to ale nestačilo
Nova se mohla pochlubit nejsledovanějším pořadem dne, kterým se podle očekávání staly Televizní noviny. Nenechal si je ujít půldruhý milion diváků. V obou kategoriích šlo přibližně o 38% podíl. Nad hranici jednoho milionu diváků vystoupila také zpravodajská relace Sportovní noviny. Do výčtu televizí už chybí pouze Prima, která tentokrát Vinaři oslovila 714 tisíc diváků (share 16,61 %; 19,48 % v 15–54). V kategorii mladšího publika tak dělily tento seriál a Četnické humoresky pouhé dvě desetiny procentního bodu.