Hlavní podzimní novinka televize Nova, seriál Gympl s (r)učením omezeným, se uvedla úspěšně, a po dvacáté hodině ji sledovalo 1,516 milionu diváků s podílem na publiku (share) 37,98 %. Serveru DigiZone.cz to sdělil jeden ze členů Asociace televizních organizací (ATO), pro kterou společnost Mediaresearch peoplemetrová data zpracovává. Nova měla včera celodenní share 25,77 % a jako jediná se ve skupině diváků starších 15 let dostala na podíl 20 %.
MINULÝ VÍKEND: Finále reality show Farma si nenechal na Nově ujít 1 255 tisíc diváků
Jak uvedla sama Nova, ve skupině diváků od 15 do 54 let získala podíl 42,92. Aby svůj úspěch televize ještě umocnila, v tiskové zprávě se hovořilo primárně o sledovanosti téměř 1,6 milionu diváků. Až samotný její text prozradil, že se jedná o diváky starší 4 let. Nova nabídla Gympl mimořádně už včera, tedy den před svým klasickým startem, aby diváky nalákala k obrazovkám. Jak je vidět, tento krok ji vyšel. Klasicky poběží Gympl vždy v pondělí a ve středu po 20. hodině proti Zdivočelé zemi na ČT 1 a Cestám domů na Prima family.
ČTĚTE TAKÉ: Prima se zalekla Novy. Cesty domů nakonec proti Ordinaci nepoběží
Nově se naopak nedařilo v pátek. Podle serveru Mediář.cz skončila její kulinářská show MasterChef podprůměrně. Podívalo se na ni pouhých 551 tisíc diváků (share 15,8 %). Nejsledovanějším nezpravodajským pořadem dne se podle očekávání stala Všechnopárty na ČT 1 s 1,1 milionem diváků (share 32,9 %). Nova sice byla v pátek nejsledovanější českou stanicí s podílem na publiku 21,89 %, na pomyslná záda ji ovšem dýchala Česká televize a její první program – share 20,93 %.