Servis 24: elektronické faktury podporuje i RWE

7. 7. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Česká spořitelna se dohodla na spolupráci v rámci služby elektronických faktur s další velkou energetickou firmou. Po společnostech ČEZ a E.ON se k projektu přidává i plynárenský kolos RWE. I jeho zákazníci z řad klientů České spořitelny nyní budou moci vyúčtování za odebírané služby dostávat výhradně v elektronické formě do rozhraní služby Servis 24, internetového bankovnictví České spořitelny, odkud budou moci jednoduše provést platbu.

Česká spořitelna se dohodla na spolupráci v rámci služby elektronických faktur s další velkou energetickou firmou. Po společnostech ČEZ a E.ON se k projektu přidává i plynárenský kolos RWE. I jeho zákazníci z řad klientů České spořitelny nyní budou moci vyúčtování za odebírané služby dostávat výhradně v elektronické formě do rozhraní služby Servis 24, internetového bankovnictví České spořitelny, odkud budou moci jednoduše provést platbu.

Z řad zákazníků elektrárenského giganta ČEZ využívá elektronických faktur po zhruba deseti měsících od uvedení služby asi 12 000 zákazníků, což není mnoho. ČEZ přitom odhaduje, že účet u České spořitelny má asi 400 000 jeho klientů. RWE uvádí, že účet u České spořitelny má přes 300 000 zákazníků z celkového počtu 2,3 miliónu klientů. (Finanční noviny)

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).