Hlavní navigace

Šest milionů korun nateče do srovnávače supermarketů Atoto.cz

25. 1. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Agenturní startup z dílny 2Fresh nedlouho po startu oznámil, že ulovil milionového investora.

Díky své investici získá skupina WASA zhruba čtvrtinový podíl a bude se podílet na strategickém rozhodování. Na řízení se podílí i majitel Tomáš Wojcik a spoluvlastníci agentury 2Fresh - Kamil Skramuský, Lukáš Pitter a Jakub Karlec

Právě 2Fresh provozuje už několik vlastních služeb, jako je třeba SMSticket.cz nebo aplikaci na finanční řízení a vyhodnocování projektů Costlocker.com

BRAND24

Atoto.cz srovnává nabídku v tuzemských online supermarketech. Sleduje tak ceny v obchodech iTesco.cz, Rohlik.cz, Kosik.cz, Kolonial.cz, Potravinydomu.cz a Z-market.cz. „Investice nám umožní rozšířit tým a investovat do reklamy,“ tvrdí zakladatel projektu Tomáš Wojcik.

Skupina WASA podniká v regionu, v tuzemsku se ale zaměřuje na cílené zasílání reklamních příloh a vzorků kupujícím v e-shopech. „Rozhodli jsme se investovat do této služby, protože jsme přesvědčeni o perspektivě trhu on-line potravin,“ tvrdí spoluzakladatel WASA Libor Daněk.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).