V neděli 2. června tomu bude přesně 16 let od doby, kdy se poprvé začala měřit sledovanost pomocí takzvaných peoplemetrů, za nimiž stojí společnost Mediaresearch. Při té příležitosti připravila firma speciální akci pro Pražany. V centru města jim bude ve středu 5. června rozdávat opravdové koláče. Ty budou symbolizovat právě takzvané „koláčové grafy“, které jsou výstupem z tohoto měření. Mimopražští zájemci, případně obyvatelé hlavního města, kteří se v danou dobu do centra nedostanou, budou moci najít recept později na webu www.peoplemetry.cz.
NEPŘEHLÉDNĚTE: Peoplemetry od Nielsenu míří do českých domácností, do listopadu jich bude 1 900
Na 6. června je naplánována odborná výzkumná konference SIMAR Insight Club a Tereza Šimečková z Mediaresearch společně s Renatou Týmovou z České televize budou hovořit o tom, jak peoplemetrová data a výzkum životního stylu dětí pomohly postavit chystaný program ČT :D (Déčko). Akcí navazujeme na naši vzdělávací kampaň o peoplemetrovém měření, kterou jsme zahájili spuštěním webu na podzim loňského roku,
uvedla Šimečková a dodala: Myslím, že v dnešní době, kdy si život bez konzumace médií téměř neumíme představit, je důležité lidi zasvěcovat i do zákulisí mediálního dění.