Seznam.cz dnes nasadí pro vyhledávání na zahraničních stránkách vyhledávač Bing. Už nyní si ale můžete nové vyhledávání porovnat s dosavadním, které Seznamu dodával Google. Důvody pro přechod na řešení od Microsoftu shrnul již na konci května výkonný ředitel Seznamu Pavel Zima: Ke změně nástroje pro vyhledávání ve světě jsme se rozhodli po důkladném srovnání vyhledávací technologie Microsoftu s tou, kterou jsme dosud využívali. Vyhledávací nástroj Bing nám poskytuje mnohem více prostoru pro přidání vlastních funkcí i pro marketingové nástroje, které budou výsledek vyhledávání ve světovém internetu efektivněji prezentovat uživatelům.
Seznam bude u zahraničního vyhledávání nově prodávat reklamu prostřednictvím reklamního systému Sklik. O příjmy z této reklamy se podělí s Microsoftem. Podobný koncept zvolit softwarový gigant i v případě nedávno zveřejněné dohody s Yahoo. Ve výsledcích vyhledávání byla přidána upoutávka na české výsledky a náhledy stránek.