Hlavní navigace

Seznam: Plány kampaní by měly vycházet z denních statistik

21. 12. 2004
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Nestává se tak často, abych si myslel, že Seznam usiluje o něco, co pomůže nejen jemu, ale i trhu. V tomhle se ale shodneme. Při plánování reklamních kampaní je třeba vycházet z denních dat o průběhu návštěvnosti. Už dřív jsem odkazoval na rozhovor s Tomášem Kapalínem v M&M a nyní se M&M k tématu lehce vrací notickou Měsíční data klamou. Zprávy si všiml i Daniel Dočekal, a já jeho glosu čtu už potřetí, ale nejsem si tak úplně jistý, jestli ji nemyslel sarkasticky. Denní data mohou…

Nestává se tak často, abych si myslel, že Seznam usiluje o něco, co pomůže nejen jemu, ale i trhu. V tomhle se ale shodneme. Při plánování reklamních kampaní je třeba vycházet z denních dat o průběhu návštěvnosti. Už dřív jsem odkazoval na rozhovor s Tomášem Kapalínem v M&M a nyní se M&M k tématu lehce vrací notickou Měsíční data klamou. Zprávy si všiml i Daniel Dočekal, a já jeho glosu čtu už potřetí, ale nejsem si tak úplně jistý, jestli ji nemyslel sarkasticky. Denní data mohou ublížit serverům s velkými denními výkyvy (když dva dni mají na svědomí třetinu přístupů), ale ostatní by měli profitovat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).