Hlavní navigace

Seznam spustí kontextovou reklamu

11. 7. 2008
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Přestože se Seznam ještě loni dušoval, že kontextovou reklamu nepotřebuje, objevila se nedávno na blogu Skliku zpráva o jejím plánovaném spuštění a to v historicky velmi krátké době. Cílení reklam na obsah textu stránky na Internetu Skliku chybělo už delší dobu. Dnes jsme začali tento způsob reklamy testovat, uvádí se ve zmiňovaném postu.

Přestože se Seznam ještě loni dušoval, že kontextovou reklamu nepotřebuje, objevila se nedávno na blogu Skliku zpráva o jejím plánovaném spuštění a to v historicky velmi krátké době. Cílení reklam na obsah textu stránky na Internetu Skliku chybělo už delší dobu. Dnes jsme začali tento způsob reklamy testovat, uvádí se ve zmiňovaném postu.

Bude mít transformace Skliku vliv na celkovou situaci na trhu s kontextovou reklamou? Dominantní pozici společnosti Google Seznam s kontextovým Sklikem asi neohrozí, otázkou je ovšem, jak se na trhu bude snášet se zbylými hráči jako je AdFox nebo BillBoard Kontext. (Sklik )

Autor článku

Externí spolupracovník serveru Lupa.cz a expert na blockchain a kryptoměny. Jako šéfredaktor v minulosti vedl ADASTRA Business Intelligence Magazine a server ITbiz.cz. Dnes pracuje jako redaktor časopisu Forbes.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).