Seznam chce dobýt obýváky líných 75 procent. Navazuje na zkušenost s Mixér.cz.
Seznam chce dobýt obýváky líných 75 procent. Navazuje na zkušenost s Mixér.cz.
Seznam pracuje na televizním projektu, kterým naváže na pojetí služby Mixér.cz. Právě Mixérem si vyzkoušel udělat službu, která od uživatele očekává jen minimální interakci, a „sama“ ho baví.
Nyní chystá televizní projekt, kterým chce od osmi večer ve vašem obýváku soutěžit s tradičním televizním vysíláním. Chce jím oslovit „líných 75 procent populace“. Prozrazuje to generální ředitel Seznamu Pavel Zima v rozhovoru pro Hospodářské noviny.
Projektem se osobně zabývá Ivo Lukačovič, předseda představenstva Seznamu, jenž se před koncem roku po šesti letech opět aktivně zapojil do činnosti ve vedení společnosti, a to patrně mimo jiné právě proto, aby osobně dohlédl na tento projekt. Včasné dobytí obýváků a televizorů cílové skupiny Seznamu může mít pro Seznam velký dlouhodobý význam.
Pavel Zima dále v rozhovoru prozrazuje, že Ivo Lukačovič se ani po návratu nevěnuje běžné „exekutivě“, nýbrž právě jen vývoji produktů.
Volný autor
Server o českém Internetu. ISSN 1213-0702
Copyright © 1998 – 2018 Internet Info, s.r.o. Všechna práva vyhrazena. Powered by Linux.
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.