Hlavní navigace

Seznam chystá televizní projekt — pro líné a unavené

1. 2. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Seznam chce dobýt obýváky líných 75 procent. Navazuje na zkušenost s Mixér.cz.

Seznam pracuje na televizním projektu, kterým naváže na pojetí služby Mixér.cz. Právě Mixérem si vyzkoušel udělat službu, která od uživatele očekává jen minimální interakci, a „sama“ ho baví.

Nyní chystá televizní projekt, kterým chce od osmi večer ve vašem obýváku soutěžit s tradičním televizním vysíláním. Chce jím oslovit „líných 75 procent populace“. Prozrazuje to generální ředitel Seznamu Pavel Zima v rozhovoru pro Hospodářské noviny.

Projektem se osobně zabývá Ivo Lukačovič, předseda představenstva Seznamu, jenž se před koncem roku po šesti letech opět aktivně zapojil do činnosti ve vedení společnosti, a to patrně mimo jiné právě proto, aby osobně dohlédl na tento projekt. Včasné dobytí obýváků a televizorů cílové skupiny Seznamu může mít pro Seznam velký dlouhodobý význam.

Pavel Zima dále v rozhovoru prozrazuje, že Ivo Lukačovič se ani po návratu nevěnuje běžné „exekutivě“, nýbrž právě jen vývoji produktů.

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).