Portál Seznam testuje betaverzi nové podoby vyhledávače zboží v e-shopech Zboží.cz. Zajímavou a pro někoho možná i trochu kontroverzní novinkou je systém interního hodnocení e-shopů. Ten by měl náročným uživatelům viditelně označit zavedené a veliké internetové obchody s vlastní infrastrukturou,
vysvětluje Ivo Lukačovič, zakladatel Seznamu.
Výsledky hledání bude možné dále řadit i dle dostupnosti daného výrobku a v přehledu nebude chybět odkaz na diskuzi k výrobku s uvedeným počtem příspěvků, takže uživatel snadno může zamířit do nějaké bohaté diskuze a nebude se muset toulat v diskuzích zejících prázdnotou.
K hodnocení e-shopu se v betaverzi zobrazuje u internetových obchodů virtuální vizitka s kontaktními údaji. Seznam pro příští roky počítá i se zahrnutím kamenných obchodů. Opomenout nelze ani změnu designu a inovované logo. (ILBlog)