Hlavní navigace

Seznam zahájí vysílání své televizní stanice v pátek v 7 hodin ráno

10. 1. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

UVNITŘ SCHÉMA – Televize Seznam bude vysílat v multiplexu 3 společnosti České Radiokomunikace. Bude také součástí nabídky vybraných satelitních, kabelových a IPTV operátorů.

Jak uvedl výkonný ředitel společnosti Seznam.cz Pavel Zima, nápad spustit regulérní televizní stanici vznikl loni v srpnu. Vysíláme v HbbTV, což ale není úplně nejrozšířenější technologie, a proto jsme se rozhodli vstoupit i do klasického televizního vysílání, vysvětlil na dnešní tiskové konferenci Zima. Televize Seznam chce stát uprostřed mezi světem internetu a klasické televize.

Od dnešního rána mohou televizní diváci naladit promo smyčku televize Seznam v celoplošném multiplexu 3 Českých Radiokomunikací. Další více než dva miliony diváků pak dodají satelitní, kabeloví a IPTV operátoři, jako je UPC, Skylink, O2 TV, Digi TV, T-Mobile TV a patnáct dalších.

WT100temata2


Autor: Karel Choc

Programové schéma televize Seznam.

Podle programového ředitele Jakuba Ungra nechce být televize Seznam klasickou zpravodajskou televizí, ale pružně reagovat na aktuální dění. To reflektují i promojingly a vizuální identita, která využívá reálných dat a vstupů na sociální sítě. Grafické ztvárnění kanálu připravilo osvědčené studio Oficina. Celkem projekt zaměstnává kolem osmi desítek lidí.

Reklama na televizi Seznam bude mít unifikovanou formu, když vždy po půl hodině uvede reklamní blok o délce tři minuty. Právě reklama by měla být jediným zdrojem financí pro představovanou televizi. Věřím, že projekt bude úspěšný, podobně jako třeba Seznam Zprávy, které jsou také financovány čistě z reklamy, deklaroval Zima.

Autor článku

Editor sekce DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.