Jak uvedl výkonný ředitel společnosti Seznam.cz Pavel Zima, nápad spustit regulérní televizní stanici vznikl loni v srpnu. Vysíláme v HbbTV, což ale není úplně nejrozšířenější technologie, a proto jsme se rozhodli vstoupit i do klasického televizního vysílání,
vysvětlil na dnešní tiskové konferenci Zima. Televize Seznam chce stát uprostřed mezi světem internetu a klasické televize.
Od dnešního rána mohou televizní diváci naladit promo smyčku televize Seznam v celoplošném multiplexu 3 Českých Radiokomunikací. Další více než dva miliony diváků pak dodají satelitní, kabeloví a IPTV operátoři, jako je UPC, Skylink, O2 TV, Digi TV, T-Mobile TV a patnáct dalších.
Podle programového ředitele Jakuba Ungra nechce být televize Seznam klasickou zpravodajskou televizí, ale pružně reagovat na aktuální dění. To reflektují i promojingly a vizuální identita, která využívá reálných dat a vstupů na sociální sítě. Grafické ztvárnění kanálu připravilo osvědčené studio Oficina. Celkem projekt zaměstnává kolem osmi desítek lidí.
Reklama na televizi Seznam bude mít unifikovanou formu, když vždy po půl hodině uvede reklamní blok o délce tři minuty. Právě reklama by měla být jediným zdrojem financí pro představovanou televizi. Věřím, že projekt bude úspěšný, podobně jako třeba Seznam Zprávy, které jsou také financovány čistě z reklamy,
deklaroval Zima.