Show Jana Krause porazila Novu i ČT 1, ve středu byla ve svém čase lídrem trhu

12. 2. 2015
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Nejsledovanějším nezpravodajským pořadem večera byli Doktoři z Počátků. Jako jediný se po 20 hodině dostal nad hranici milionu diváků.

Kousek nebe stále se 400 tisíci diváky

Janu Krausovi se ve středu večer podařilo se svojí Show porazit všechny další televize a stát se ve svém časovém slotu lídrem trhu. Na Primě jej od 21:40 hod. sledovalo v průměru 673 tisíc dospělých diváků, což představovalo 24,19 procenta publika. Souběžně vysílaný seriál Námořní vyšetřovací služba na Nově oslovil „jen“ 594 tisíc dospělých (21 procent publika). U mladšího publika ale zvítězila Nova, když akviziční seriál dosáhl v cílové skupině diváků od 15 do 54 let podílu 23 procent, zatímco Show Jana Krause 21 procent. Talk show ale zastínila i hlavní večerní pořad Primy, seriál Cesty domů III., který oslovil méně diváků než Jan Kraus.

ÚTERNÍ DATA: Svatby v Benátkách odstartovaly hluboko pod úrovní Vyprávěj, Prima večer trojkou trhu

Vítězem večera se stal seriál Doktoři z Počátků na hlavním kanálu Novy, který také jako jediný nezpravodajský pořad po osmé hodině večer pokořil hranici jednoho milionu dospělých diváků. Konkrétně jej od 20:20 sledovalo v průměru 1,080 milionu dospělých a 27,48 procenta publika (27,26 procenta ve věku 15 až 54 let). Cesty domů III upřednostnilo od čtvrt na devět 630 tisíc dospělých diváků a 15,91 procenta publika. Šlo však o výrazně starší diváky, v mladší skupině 15 až 54 let seriál dosáhl podprůměrného podílu 9,00 procenta. Programová novinka ČT 1, charitativní show Kousek nebe, vidělo od 20:00 v průměru 403 tisíc dospělých diváků a 10 procent publika (devět procent v kategorii 15 až 54 let, tedy stejně jako u Cest domů).

Kanály – průměrné podíly (11. 2. 2015)
Graf podílu kanálů (11. 2. 2015)
Graf podílu skupin (11. 2. 2015)

Silná „cestovatelská“ středa na ČT 2

ČT 1 bodovala až dalším pořadem DoktorKA, který od deváté večer přilákal k televizním obrazovkám v průměru 503 tisíc dospělých diváků a 13,82 procenta publika (ale jen 9,28 procenta ve věku 15 až 54 let). Tradičně se dařilo „cestovatelské“ středě na ČT 2. Hlavní večerní dokument z cyklu Vůně cizích krajů vidělo od osmé večer 374 tisíc dospělých diváků a 9,39 procenta publika, následující cyklus Na cestě pak od deváté večer zhlédlo v průměru 300 tisíc dospělých při podílu na publiku 7,61 procenta. Televize Barrandov uspěla se zábavným pořadem Vtip za stovku!, na který od 20:10 přilákala 226 tisíc dospělých diváků a 5,64 procenta publika a dařilo se i hlavnímu večernímu filmu Novy Cinema, snímku Nenávidím den Sv. Valentýna, kterému od 20:00 dalo přednost 216 tisíc dospělých a 5,51 procenta publika (8,76 procenta ve věku 15 až 54 let).

MINULÁ STŘEDA: Česká obdoba Modrého z nebe odstartovala podprůměrně, ČT 1 až za Primou

Situace okolo mírových jednání v Minsku zvedala po celý den zájem o zpravodajský kanál ČT 24, který v celodenním podílu na dospělém publiku dosáhl hodnoty 4,59 procenta a jen těsně mu unikla pozice čtvrté nejsledovanější televize v zemi. Tou se ale stala ČT 2 s průměrným podílem 4,63 procenta. Dvojka svoji pozici potvrdila i v prime time podílem 4,38 procenta, ale u mladšího publika od 15 do 54 let byla čtyřkou trhu Nova Cinema, a to jak v hlavním vysílacím čase (podíl 6,53 procenta), tak za celý den (6,11 procenta). Prima Cool u mladého publika odsunula Dvojku jak v celodenních číslech, tak v prime time na šestou pozici.

Top 10 všechny stanice (11. 2. 2015)
Top 5: ČT1 (11. 2. 2015)
Top 5: ČT2 (11. 2. 2015)
Top 5: ČT24 (11. 2. 2015)
Top 5: ČT sport (11. 2. 2015)
Top 5: ČT :D (11. 2. 2015)
Top 5: ČT art (11. 2. 2015)
Top 5: Nova (11. 2. 2015)
Top 5: Nova Cinema (11. 2. 2015)
Top 5: FANDA (11. 2. 2015)
Top 5: SMÍCHOV (11. 2. 2015)
Top 5: TELKA (11. 2. 2015)
Top 5: Prima (11. 2. 2015)
Top 5: Prima COOL (11. 2. 2015)
Top 5: Prima love (11. 2. 2015)
Top 5: Prima ZOOM (11. 2. 2015)
Top 5: TV Barrandov (11. 2. 2015)

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).