Hlavní navigace

Show Jana Krause porazila Novu i ČT 1, ve středu byla ve svém čase lídrem trhu

Jan Potůček

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Nejsledovanějším nezpravodajským pořadem večera byli Doktoři z Počátků. Jako jediný se po 20 hodině dostal nad hranici milionu diváků.

Doba čtení: 3 minuty

Kousek nebe stále se 400 tisíci diváky

Janu Krausovi se ve středu večer podařilo se svojí Show porazit všechny další televize a stát se ve svém časovém slotu lídrem trhu. Na Primě jej od 21:40 hod. sledovalo v průměru 673 tisíc dospělých diváků, což představovalo 24,19 procenta publika. Souběžně vysílaný seriál Námořní vyšetřovací služba na Nově oslovil „jen“ 594 tisíc dospělých (21 procent publika). U mladšího publika ale zvítězila Nova, když akviziční seriál dosáhl v cílové skupině diváků od 15 do 54 let podílu 23 procent, zatímco Show Jana Krause 21 procent. Talk show ale zastínila i hlavní večerní pořad Primy, seriál Cesty domů III., který oslovil méně diváků než Jan Kraus.

ÚTERNÍ DATA: Svatby v Benátkách odstartovaly hluboko pod úrovní Vyprávěj, Prima večer trojkou trhu

Vítězem večera se stal seriál Doktoři z Počátků na hlavním kanálu Novy, který také jako jediný nezpravodajský pořad po osmé hodině večer pokořil hranici jednoho milionu dospělých diváků. Konkrétně jej od 20:20 sledovalo v průměru 1,080 milionu dospělých a 27,48 procenta publika (27,26 procenta ve věku 15 až 54 let). Cesty domů III upřednostnilo od čtvrt na devět 630 tisíc dospělých diváků a 15,91 procenta publika. Šlo však o výrazně starší diváky, v mladší skupině 15 až 54 let seriál dosáhl podprůměrného podílu 9,00 procenta. Programová novinka ČT 1, charitativní show Kousek nebe, vidělo od 20:00 v průměru 403 tisíc dospělých diváků a 10 procent publika (devět procent v kategorii 15 až 54 let, tedy stejně jako u Cest domů).

Kanály – průměrné podíly (11. 2. 2015)
Graf podílu kanálů (11. 2. 2015)
Graf podílu skupin (11. 2. 2015)

Silná „cestovatelská“ středa na ČT 2

ČT 1 bodovala až dalším pořadem DoktorKA, který od deváté večer přilákal k televizním obrazovkám v průměru 503 tisíc dospělých diváků a 13,82 procenta publika (ale jen 9,28 procenta ve věku 15 až 54 let). Tradičně se dařilo „cestovatelské“ středě na ČT 2. Hlavní večerní dokument z cyklu Vůně cizích krajů vidělo od osmé večer 374 tisíc dospělých diváků a 9,39 procenta publika, následující cyklus Na cestě pak od deváté večer zhlédlo v průměru 300 tisíc dospělých při podílu na publiku 7,61 procenta. Televize Barrandov uspěla se zábavným pořadem Vtip za stovku!, na který od 20:10 přilákala 226 tisíc dospělých diváků a 5,64 procenta publika a dařilo se i hlavnímu večernímu filmu Novy Cinema, snímku Nenávidím den Sv. Valentýna, kterému od 20:00 dalo přednost 216 tisíc dospělých a 5,51 procenta publika (8,76 procenta ve věku 15 až 54 let).

MINULÁ STŘEDA: Česká obdoba Modrého z nebe odstartovala podprůměrně, ČT 1 až za Primou

Situace okolo mírových jednání v Minsku zvedala po celý den zájem o zpravodajský kanál ČT 24, který v celodenním podílu na dospělém publiku dosáhl hodnoty 4,59 procenta a jen těsně mu unikla pozice čtvrté nejsledovanější televize v zemi. Tou se ale stala ČT 2 s průměrným podílem 4,63 procenta. Dvojka svoji pozici potvrdila i v prime time podílem 4,38 procenta, ale u mladšího publika od 15 do 54 let byla čtyřkou trhu Nova Cinema, a to jak v hlavním vysílacím čase (podíl 6,53 procenta), tak za celý den (6,11 procenta). Prima Cool u mladého publika odsunula Dvojku jak v celodenních číslech, tak v prime time na šestou pozici.

Top 10 všechny stanice (11. 2. 2015)
Top 5: ČT1 (11. 2. 2015)
Top 5: ČT2 (11. 2. 2015)
Top 5: ČT24 (11. 2. 2015)
Top 5: ČT sport (11. 2. 2015)
Top 5: ČT :D (11. 2. 2015)
Top 5: ČT art (11. 2. 2015)
Top 5: Nova (11. 2. 2015)
Top 5: Nova Cinema (11. 2. 2015)
Top 5: FANDA (11. 2. 2015)
Top 5: SMÍCHOV (11. 2. 2015)
Top 5: TELKA (11. 2. 2015)
Top 5: Prima (11. 2. 2015)
Top 5: Prima COOL (11. 2. 2015)
Top 5: Prima love (11. 2. 2015)
Top 5: Prima ZOOM (11. 2. 2015)
Top 5: TV Barrandov (11. 2. 2015)
Našli jste v článku chybu?