Hlavní navigace

Show Jana Krause v novácké cílovce 15–54 napřímo porazila Doktory z Počátků

Jan Potůček

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Přístav byl na dvou třetinách výkonu reality show Výměna manželek, měl tolik diváků, co Doktoři z Počátků.

Doba čtení: 3 minuty

Výměna manželek nad milionem diváků

Hranici milionu dospělých diváků se ve středu večer podařilo pokořit reality show Výměna manželek, která se stala nejsledovanějším nezpravodajským pořadem večera napříč televizními stanicemi. Od 20:20 hod. ji na hlavním kanálu Novy vidělo v průměru 1,095 milionu diváků, což odpovídalo 28,43 procentům publika. V mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let Výměna manželek zaujala 33,24 procenta z těch, co trávili čas u televizní obrazovky. Souběžně vysílaný seriál Přístav na Primě dosáhl na dvě třetiny výkonu novácké reality show, od čtvrt na devět mu dalo přednost 645 tisíc dospělých a 16,68 procenta publika (12,91 procenta ve věku 15 až 54 let). Repríze seriálu První republika dalo od osmé večer na ČT 1 přednost 487 tisíc dospělých a 12,71 procenta publika (10,71 procenta ve věku 15 až 54 let).

ÚTERNÍ DATA: Ordinace s přehledem ovládla úterní večer, i když si mírně pohoršila

Novácký seriál Doktoři z Počátků, který dostal prostor po Výměně manželek od tři čtvrtě na deset, oslovil takřka stejný počet diváků jako Přístav na Primě. Vidělo jej 655 tisíc dospělých, což ale odpovídalo 24,74 procentům publika. Úspěšnější byl u starších diváků, protože v mladší cílové skupině 15 až 54 let dosáhl nižšího podílu 18,49 procenta. V této divácké kategorii Doktory z Počátků porazila Show Jana Krause, jíž dalo ve stejnou dobu na Primě přednost 564 tisíc dospělých diváků a 19,02 procenta publika (18,68 procenta ve věkové kategorii 15 až 54 let). Reality show Čtyři v tom 3 na Jedničce dalo ve stejný čas přednost 344 tisíc dospělých diváků a 11 procent publika (ale 15 procent ve věku 15 až 54 let, takže u mladšího publika byl výkon ČT 1, Novy a Primy poměrně vyrovnán).

Kanály – průměrné podíly (30. 9. 2015)
Graf podílu kanálů (30. 9. 2015)
Graf podílu skupin (30. 9. 2015)

Kino Barrandov dotahovalo hlavní kanál

Tradičně úspěšný středeční večer měla díky cestopisným dokumentárním cyklům ČT 2. Hlavní večerní dokument z cyklu Vůně cizích krajů vidělo od osmé večer v průměru 314 tisíc dospělých diváků a 8,24 procenta publika. Ještě o něco lépe na tom byl následující cyklus Na cestě, kterému dalo od 21:00 přednost 315 tisíc dospělých a 8,14 procenta publika. Druhou řadu cestopisného seriálu Bedekr vidělo od půl desáté 238 tisíc dospělých diváků a 6,65 procenta publika. Dvojka díky této trojici pořadů byla v hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin čtvrtou nejsledovanější televizí v zemi, když dosáhla průměrného podílu 5,43 procenta na dospělém publiku. Za celý den ji ale porazila TV Barrandov s podílem 5,11 procenta (ČT 2 v celodenních číslech vykázala podíl 4,80 procenta).

NMI18_Urban

MINULÁ STŘEDA: Doktoři z Počátků ubrali část diváků Show Jana Krause, Nova si výrazně polepšila

Barrandovu se dařilo především v podvečeru, jeho nejsledovanějším formátem se opět stala Soudkyně Barbara, která od 17:20 oslovila 250 tisíc dospělých diváků a 12,24 procenta publika (11,06 procenta ve věku 15 až 54 let). Nejsledovanějším pořadem po 20. hodině byla zábavná show Vtip za stovku!, již od 20:20 vidělo v průměru 169 tisíc dospělých diváků a 4,37 procenta publika. Velmi úspěšný večer má za sebou Kino Barrandov, které v prime time u mladších diváků od 15 do 54 let dotahovalo hlavní kanál Barrandova, když oslovilo 1,70 procenta publika (TV Barrandov 2,16 procenta). A i v celodenních číslech se Kino Barrandov u mladých dostalo nad hranici jednoprocentního podílu na trhu, zejména díky Třiceti případům majora Zemana, které od čtvrt na devět večer sledovalo 79 tisíc dospělých diváků a 2,08 procenta publika (2,76 procenta ve věku 15 až 54 let).

Top 10 všechny stanice (30. 9. 2015)
Top 5: ČT1 (30. 9. 2015)
Top 5: ČT2 (30. 9. 2015)
Top 5: ČT24 (30. 9. 2015)
Top 5: ČT sport (30. 9. 2015)
Top 5: ČT :D (30. 9. 2015)
Top 5: ČT art (30. 9. 2015)
Top 5: Nova (30. 9. 2015)
Top 5: Nova Cinema (30. 9. 2015)
Top 5: FANDA (30. 9. 2015)
Top 5: SMÍCHOV (30. 9. 2015)
Top 5: TELKA (30. 9. 2015)
Top 5: Prima (30. 9. 2015)
Top 5: Prima COOL (30. 9. 2015)
Top 5: Prima love (30. 9. 2015)
Top 5: Prima ZOOM (30. 9. 2015)
Top 5: TV Barrandov (30. 9. 2015)
Top 5: KINO Barrandov (30. 9. 2015)
Top 5: Barrandov PLUS (30. 9. 2015)
Top 5: Barrandov MUZIKA (30. 9. 2015)
Našli jste v článku chybu?