Hlavní navigace

Sitcom Marta a Věra odstartoval na Jedničce úspěšně, oslovil zejména mladé publikum

1. 4. 2014
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Talk show Sejdeme se na Cibulce udělala Barrandovu téměř tři sta tisíc diváků, na Nově Cinema měla zajímavý podíl repríza Pána prstenů.

Marta a Věra na poprvé s podílem okolo 20 %

Dobrý start má za sebou sitcom Marta a Věra, programová novinka prvního programu České televize. Jeho úvodní část si nenechalo ujít 828 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 19,62 %. Situační komedie zaujala především mladší publikum, tedy diváky ve věku od 15 do 54 let, kde získala share 23,57 %. Sitcom měl výhodu, že před ním startují velice silné Případy 1. oddělení, které si ani tentokrát nenechalo ujít přes 1,5 milionu diváků (share 34,64 %; 38,62 % v 15–54). Jedničce se dařilo v pondělí především v prime time, kde získala podíl 21,84 % u diváků starších 15 let a 22,46 % u publika mladšího.

NEDĚLNÍ DATA: X Factor si opět polepšil, u mladých měl v neděli podíl přes 17 %

Nejsledovanější televizí byla v pondělí Nova, která za celý den oslovila 25,11 % publika, u mladšího publika to bylo 26,11 %. Podobných hodnot dosáhla televize i v prime time. Jejím nejúspěšnějším pořadem byly Televizní noviny s 1,696 milionem diváků (share 43,87 %; 41,83 % v 15–54). Reprízu Kriminálky Anděl si nenechalo ujít 764 tisíc diváků (share 17,38 %; 18,5 % v 15–54). Nejvíce lidí usedlo k obrazovce Primy během vysílání primetimových Cest domů, bylo jich 842 tisíc (share 19,22 %). Stanice získala celodenní podíl 16,5 % a na druhou trhovou stanici Jedničku ji chybělo přibližně půl procenta.

Graf podílu kanálů (31. 3. 2014)
Graf podílu skupin (31. 3. 2014)
Kanály – průměrné podíly (31. 3. 2014)

Sejdeme se na Cibulce s téměř třemi sty tisíci diváky

TV Barrandov se v pondělí nadále daří s dvojicí pořadů Kurňa, co to je? a Sejdeme se na Cibulce. První z nich měl po 20. hodině 254 tisíc diváků (share 5,77 %), druhý si pustilo 295 tisíc diváků (share 8,81 %). Stanice skončila za celý den těsně pod 5% podílem. Vysoké share udělala Nově Cinema repríza Pána prstenů, respektive třetího dílu Návrat krále, která se sice dostala pouze na 90 tisíc diváků, ovšem oslovila 9,12 % publika staršího, a dokonce 16,2 % publika mladšího. Nejsledovanějším pořadem co do počtu diváků tu byla primetimová Čistá duše – 171 tisíc lidí (share 4,39 %; 6,94 % v 15–54).

MKT nástroje 2 tip

MINULÝ TÝDEN: Případy 1. oddělení opět bezkonkureční jedničkou pondělka, Nova po 20. hodině až třetí

Na Dvojce České televize diváci sledovali především dokument Továrny dneška, bylo jich 273 tisíc (share 6,91 %; 8,51 % v 15–54). Události, komentáře si na ČT 24 pustilo 132 tisíc diváků (share 5,22 %) a Gambrinus ligu na ČT Sport 128 tisíc diváků (share 4,36 %; 5,42 % v 15–54). Nad stotisícovou hranici se dostala i Sofie První na Déčku – 115 tisíc diváků (share 3,41 %). A jak na tom byly sesterské stanice komerčních televizí? Publikum Primy Cool dalo tradičně přednost Teorii velkého třesku – 162 tisíc diváků (share 4,08 %; 6,61 % v 15–54), na Primě love dominovaly Božské dorty – 118 tisíc diváků (share 2,65 %). 136 tisíc diváků (share 3,61 %; 4,95 % v 15–54) sledovalo na Fandovi od 21:12 seriál Kobra 11.

Top 10 všechny stanice (31. 3. 2014)
Top 5: ČT1 (31. 3. 2014)
Top 5: ČT2 (31. 3. 2014)
Top 5: ČT24 (31. 3. 2014)
Top 5: ČT sport (31. 3. 2014)
Top 5: ČT :D (31. 3. 2014)
Top 5: ČT art (31. 3. 2014)
Top 5: Nova (31. 3. 2014)
Top 5: Nova Cinema (31. 3. 2014)
Top 5: FANDA (31. 3. 2014)
Top 5: SMÍCHOV (31. 3. 2014)
Top 5: TELKA (31. 3. 2014)
Top 5: Prima (31. 3. 2014)
Top 5: Prima COOL (31. 3. 2014)
Top 5: Prima love (31. 3. 2014)
Top 5: Prima ZOOM (31. 3. 2014)
Top 5: TV Barrandov (31. 3. 2014)

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.