Hlavní navigace

Škoda lásky v neděli s více než milionem a půl diváků, ČT 1 vítězná

6. 1. 2014
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Hned dvě televize dosáhly v neděli zajímavého podílu u diváků ve věku od 15 do 54 let. Zatímco share Primy Cool byl 6,47 %, Nova Cinema se dostala přes 7 %.

Povídky Škoda lásky nepřicházejí o diváky

Nasazení povídkového cyklu Škoda lásky se České televize vyplatilo. Jeho sledovanost neklesla ani s uvedením druhého dílu, naopak dokonce stoupla. Včera si ho po 20. hodině pustil 1,573 milionu diváků při podílu na publiku (share) 33,92 %. U diváků ve skupině od 15 do 15 let dosáhl share přes 26 %. Dobře se vedlo i magazínu 168 hodin, který viděl 1,059 milionu diváků (share 24,94 %). Pět z deseti nejsledovanějších pořadů dne patřilo v neděli právě prvnímu programu České televize. Nejúspěšnějším formátem dne byly tradičně Televizní noviny na Nově, které si nenechal ujít 1,916 milionu diváků (share 43,64 %, podíl u diváků 15–54 let byl 42,33 %).

SOBOTNÍ DATA: Menšík na Jedničce a Shrek na Nově si v sobotu rozdělili staré a mladé diváky

Jednička byla v neděli nejsledovanější televizí u diváků starších 15 let. Za celý den měla podíl 21,14 %, zatímco Nova dosáhla 17,41 %. Náskok nad touto stanicí si Česká televize udržela i v prime time, kde dosáhla na hodnotu 25,35 %, kdežto komerční jednička měla přesně o jeden procentní bod méně. Vítězství u diváků od 15 do 54 let však už patřilo televizi Nova s podílem 21,43 %. Jednička oslovila necelých 18 % publika v této skupině. Rozdíl ve prospěch Novy byl pak ještě větší v prime time. Prima měla celodenní podíl 12,44 %. Jejím nejsledovanějším pořadem byly hlavní zprávy – 1,074 milionu diváků (share 27,03 %).

Graf podílu kanálů (5. 1. 2014)
Graf podílu skupin (5. 1. 2014)
Kanály – průměrné podíly (5. 1. 2014)

Prima Cool u mladších diváků s podílem přes 6 %

Celodenního podílu 6,47 % dosáhla u diváků ve věku od 15 do 54 let Prima Cool. Na této skutečnosti se podepsal především primetimový film Den nezávislosti, který si nenechalo v této cílové skupině ujít téměř 8 % publika. Celkem ho vidělo 223 tisíc diváků (share 5,25 %). U diváků starších 15 let měla stanice podíl přes 4 %, což rozhodně není špatný výsledek. Špatně si nevedla ani konkurenční Nova Cinema, která diváky nejvíce oslovila nedělní reprízou animáku Shrek: Zvonec a konec, který na Nově běžel v sobotu večer. Pustilo si ho 226 tisíc lidí (share 7,08 %; 11,5 % u publika 15–54). Celodenní podíl u mladšího publika byl 7,13 %. Primetimovou Catwoman vidělo 204 tisíc diváků (share 4,47 %; 5,64 % v 15–54).

BRAND24

MINULÝ TÝDEN: Komedie Škoda lásky na ČT 1 úspěšná, u starších diváků porazil Karel Gott Novu

Téměř 6% podílu u diváků starších 15 let dosáhla v neděli TV Barrandov. Jejím nejsledovanějším pořadem byl film Nebezpečné líbánky, který si po 20. hodině nenechalo ujít 359 tisíc diváků (share 7,93 %). Podílu přes 6 % dosáhl snímek u diváků ve věku od 15 do 54 let. Zajímavých čísel dosáhla tradičně Čtyřiadvacítka s druhou části Otázek Václava Moravce. Od 13.05 si je pustilo 360 tisíc diváků (share 12,92 %). Přes 300 tisíc diváků a podíl téměř 12 % se dostal Světový pohár v biatlonu na ČT Sport, konkrétně přenos se startem od 12:40. Podíl přes 9 % a 252 tisíc diváků přinesl Dvojce thriller Tři dny Kondora. Na Déčku pro změnu bodoval Asterix v Británii. U diváků od 15 do 54 let měl share 12,19 %.

Top 10 všechny stanice (5. 1. 2014)
Top 5: ČT1 (5. 1. 2014)
Top 5: ČT2 (5. 1. 2014)
Top 5: ČT24 (5. 1. 2014)
Top 5: ČT sport (5. 1. 2014)
Top 5: ČT :D (5. 1. 2014)
Top 5: ČT art (5. 1. 2014)
Top 5: Nova (5. 1. 2014)
Top 5: Nova Cinema (5. 1. 2014)
Top 5: FANDA (5. 1. 2014)
Top 5: SMÍCHOV (5. 1. 2014)
Top 5: TELKA (5. 1. 2014)
Top 5: Prima family (5. 1. 2014)
Top 5: Prima COOL (5. 1. 2014)
Top 5: Prima love (5. 1. 2014)
Top 5: Prima ZOOM (5. 1. 2014)
Top 5: TV Barrandov (5. 1. 2014)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).