Hlavní navigace

Skokanem minulého týdne byla Prima family, nejvíc klesala ČT 1. Nova se držela

Jan Potůček

UVNITŘ GRAF A TABULKA Podíl Novy se po zavedení podzimních novinek stabilizoval, Prima family si výrazně polepšila, ale neohrozila ji.

Doba čtení: 2 minuty

Největší růst průměrného celodenního podílu na dospělém publiku za minulý týden vykázala Prima family, která se však musela i nadále spokojit s pozicí dvojky na trhu. Oproti předminulému týdnu si polepšila o 2,04 procentního bodu na hodnotu 19,37 procenta. Nova si udržela podíl z předchozího týdne, stoupla jen nepatrně o jednu setinu procentního bodu na výsledných 25,29 procenta. Největší pokles vykázala ČT 1, která si oproti poslednímu srpnovému týdnu pohoršila o jeden procentní bod na hodnotu 15,75 procenta.

AKTUALIZOVANÁ TABULKA: Vývoj podílů českých televizí na sledovanosti za jednotlivé týdny roku 2012

Růst o 0,48 procentního bodu minulý týden zaznamenala podle pravidelného týdenního reportu Asociace televizních organizací (ATO) také zpravodajská ČT 24. Vykázala průměrný celodenní podíl 5,98 procenta a stala se tak čtvrtou nejsledovanější televizí v zemi (z této příčky odsunula televizi Barrandov). Naopak pokles o půl procentního bodu zaznamenala jak TV Barrandov (z 5,64 na 5,18 procenta), tak sportovní ČT 4 (z 2,67 na 2,18 procenta). Podíly dalších televizí měřených peoplemetry se nijak zásadně neměnily.

K TÉMATU: Skokanem předminulého týdne byla televize Nova, naopak nejvíc klesala Prima family

Content 2018 tip Kajnar

Z pohledu tří největších televizních skupin se minulý týden nejlépe dařilo Nově Group, která v souhrnném celodenním podílu na dospělém publiku dosáhla hodnoty 29,54 procenta, což však znamenalo pokles oproti předminulému týdnu o 0,33 procentního bodu. Druhou pozici obhájila Česká televize s podílem 27,94 procenta, který byl oproti předminulému týdnu nižší o 0,92 procentního bodu. Třetí Prima Group vykázala souhrnný podíl 25,69 procenta, ale jako jediná stoupala – konkrétně o 2,23 procentního bodu.


Zdroj: ATO – Mediaresearch

Celodenní podíly českých televizí na publiku starším 15 let za minulý týden. Zkratka ATM představuje televizní stanice zastupované agenturou Atmedia: Óčko, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Universal Channel, Spektrum Home, MGM a CS Film.

V meziročním srovnání s 36. týdnem minulého roku si nejvíce polepšila Prima love, její průměrný celodenní podíl na dospělém publiku stoupnul o jeden procentní bod (z loňských 1,38 procenta na letošních 2,38 procenta). Naopak největší pokles vykázala televize Nova, která si pohoršila o 4,03 procentního bodu z loňských 29,32 procenta na letošních 25,29 procenta.

Průměrné celodenní podíly televizí za 36. týden 2012 (D15+, %) a jejich vývoj
Program Týdenní podíl D15+ Mezitýdenní vývoj Meziroční vývoj
ČT 1 15,75 - 1,00 + 0,26
ČT 2 4,03 + 0,09 + 0,04
ČT 4 2,18 - 0,49 - 0,23
ČT 24 5,98 + 0,48 + 0,99
Nova 25,29 + 0,01 - 4,03
Nova Cinema 4,25 – 0,34 – 0,55
Prima family 19,37 + 2,04 + 0,47
Prima Cool 3,94 + 0,20 + 0,44
Prima love 2,38 – 0,01 + 1,00
TV Barrandov 5,18 - 0,46 – 0,17
Atmedia 2,06 – 0,13 + 0,28
ostatní TV 9,59 – 0,39 + 1,50
Našli jste v článku chybu?