Největší růst průměrného celodenního podílu na dospělém publiku za minulý týden vykázala Prima family, která se však musela i nadále spokojit s pozicí dvojky na trhu. Oproti předminulému týdnu si polepšila o 2,04 procentního bodu na hodnotu 19,37 procenta. Nova si udržela podíl z předchozího týdne, stoupla jen nepatrně o jednu setinu procentního bodu na výsledných 25,29 procenta. Největší pokles vykázala ČT 1, která si oproti poslednímu srpnovému týdnu pohoršila o jeden procentní bod na hodnotu 15,75 procenta.
AKTUALIZOVANÁ TABULKA: Vývoj podílů českých televizí na sledovanosti za jednotlivé týdny roku 2012
Růst o 0,48 procentního bodu minulý týden zaznamenala podle pravidelného týdenního reportu Asociace televizních organizací (ATO) také zpravodajská ČT 24. Vykázala průměrný celodenní podíl 5,98 procenta a stala se tak čtvrtou nejsledovanější televizí v zemi (z této příčky odsunula televizi Barrandov). Naopak pokles o půl procentního bodu zaznamenala jak TV Barrandov (z 5,64 na 5,18 procenta), tak sportovní ČT 4 (z 2,67 na 2,18 procenta). Podíly dalších televizí měřených peoplemetry se nijak zásadně neměnily.
K TÉMATU: Skokanem předminulého týdne byla televize Nova, naopak nejvíc klesala Prima family
Z pohledu tří největších televizních skupin se minulý týden nejlépe dařilo Nově Group, která v souhrnném celodenním podílu na dospělém publiku dosáhla hodnoty 29,54 procenta, což však znamenalo pokles oproti předminulému týdnu o 0,33 procentního bodu. Druhou pozici obhájila Česká televize s podílem 27,94 procenta, který byl oproti předminulému týdnu nižší o 0,92 procentního bodu. Třetí Prima Group vykázala souhrnný podíl 25,69 procenta, ale jako jediná stoupala – konkrétně o 2,23 procentního bodu.

Celodenní podíly českých televizí na publiku starším 15 let za minulý týden. Zkratka ATM představuje televizní stanice zastupované agenturou Atmedia: Óčko, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Universal Channel, Spektrum Home, MGM a CS Film.
V meziročním srovnání s 36. týdnem minulého roku si nejvíce polepšila Prima love, její průměrný celodenní podíl na dospělém publiku stoupnul o jeden procentní bod (z loňských 1,38 procenta na letošních 2,38 procenta). Naopak největší pokles vykázala televize Nova, která si pohoršila o 4,03 procentního bodu z loňských 29,32 procenta na letošních 25,29 procenta.
Program | Týdenní podíl D15+ | Mezitýdenní vývoj | Meziroční vývoj |
---|---|---|---|
ČT 1 | 15,75 | - 1,00 | + 0,26 |
ČT 2 | 4,03 | + 0,09 | + 0,04 |
ČT 4 | 2,18 | - 0,49 | - 0,23 |
ČT 24 | 5,98 | + 0,48 | + 0,99 |
Nova | 25,29 | + 0,01 | - 4,03 |
Nova Cinema | 4,25 | – 0,34 | – 0,55 |
Prima family | 19,37 | + 2,04 | + 0,47 |
Prima Cool | 3,94 | + 0,20 | + 0,44 |
Prima love | 2,38 | – 0,01 | + 1,00 |
TV Barrandov | 5,18 | - 0,46 | – 0,17 |
Atmedia | 2,06 | – 0,13 | + 0,28 |
ostatní TV | 9,59 | – 0,39 | + 1,50 |