Hlavní navigace

Skrytá reklama v počítačových hrách je na vzestupu

8. 11. 2004
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Podobně jako u filmu Vaterland se několikrát do záběru kamery dostane velký detail značky výrobce automobilů, který výrobu filmu finančně podpořil, tak i v počítačových hrách se čímdál častěji prosazuje skrytá reklama. Výhodou tohoto reklamního média je fakt, že se šíří i v nelegálních kopiích, jichž je nakonec více než výrobce hry prodá. Podle serveru Marketing a media představoval loni obrat v herní reklamě 79 milionů dolarů.

Podobně jako u filmu Vaterland se několikrát do záběru kamery dostane velký detail značky výrobce automobilů, který výrobu filmu finančně podpořil, tak i v počítačových hrách se čímdál častěji prosazuje skrytá reklama. Výhodou tohoto reklamního média je fakt, že se šíří i v nelegálních kopiích, jichž je nakonec více než výrobce hry prodá. Podle serveru Marketing a media představoval loni obrat v herní reklamě 79 milionů dolarů.

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).