Druhou nejúspěšněji startující televizí v digitální éře po Primě Zoom se stala lidová Šlágr TV. V květnu, kdy byla zařazena do peoplemetrů, oslovila denně v průměru 1,5 procenta dospělého publika, čímž se u skupiny diváků starších 15 let dostala na úroveň Fandy, pátého kanálu televize Nova zaměřeného na muže. “Hudební kanál, který od minulého roku vysílá v celoplošném multiplexu 3, tak dokazuje, že po úzkoprofilovém žánru lidové hudby byla na českém televizním trhu nezanedbatelná divácká poptávka,” konstatuje Michaela Vasilová, Strategic Director v agentuře Atmedia, jež na této televizi prodává reklamní časy.
K TÉMATU: Šlágr TV první den v peoplemetrech: 1,92 %. Porazila Fandu, Primu love i Primu Zoom
Šlágr TV se některé dny dokonce přiblížila hranici dvouprocentního podílu na dospělém publiku. “U žen starších patnácti let představoval share na trhu více než 1,9%, v určitých dnech téměř tři procenta. Podle očekávání je televize silnější v seniornějších cílových skupinách – u diváků starších 55 let dosáhla Šlágr TV posílu 2,7 procenta a u diváků nad 65 let dokonce 3,6 procenta,” uvedla Vasilová. Za květen televize oslovila přes 1,8 milionu diváků, denně pak v průměru 380 tisíc lidí.
“Šlágr TV má navíc velmi věrné diváky – u této stanice tráví v průměru přes hodinu času denně, což stanici řadí mezi první čtyři subjekty na trhu z hlediska průměrného času tráveného sledováním,” dodala Vasilová. Nejoblíbenějšími pořady na Šlágr TV se staly Písničky na přání Speciál, 7× Nej nebo Ta nejlepší.