Hlavní navigace

Šlágr TV hned první měsíc v peoplemetrech dosáhla celodenního podílu 1,5 %

Jan Potůček

Za květen se Šlágr TV dostala na úroveň Fandy, její publikum je ale výrazně starší – vůbec nejstarší ze všech českých televizí

Doba čtení: 1 minuta

Druhou nejúspěšněji startující televizí v digitální éře po Primě Zoom se stala lidová Šlágr TV. V květnu, kdy byla zařazena do peoplemetrů, oslovila denně v průměru 1,5 procenta dospělého publika, čímž se u skupiny diváků starších 15 let dostala na úroveň Fandy, pátého kanálu televize Nova zaměřeného na muže. “Hudební kanál, který od minulého roku vysílá v celoplošném multiplexu 3, tak dokazuje, že po úzkoprofilovém žánru lidové hudby byla na českém televizním trhu nezanedbatelná divácká poptávka,” konstatuje Michaela Vasilová, Strategic Director v agentuře Atmedia, jež na této televizi prodává reklamní časy.

K TÉMATU: Šlágr TV první den v peoplemetrech: 1,92 %. Porazila Fandu, Primu love i Primu Zoom

PR Summit tip Šilerová

Šlágr TV se některé dny dokonce přiblížila hranici dvouprocentního podílu na dospělém publiku. “U žen starších patnácti let představoval share na trhu více než 1,9%, v určitých dnech téměř tři procenta. Podle očekávání je televize silnější v seniornějších cílových skupinách – u diváků starších 55 let dosáhla Šlágr TV posílu 2,7 procenta a u diváků nad 65 let dokonce 3,6 procenta,” uvedla Vasilová. Za květen televize oslovila přes 1,8 milionu diváků, denně pak v průměru 380 tisíc lidí.

“Šlágr TV má navíc velmi věrné diváky – u této stanice tráví v průměru přes hodinu času denně, což stanici řadí mezi první čtyři subjekty na trhu z hlediska průměrného času tráveného sledováním,” dodala Vasilová. Nejoblíbenějšími pořady na Šlágr TV se staly Písničky na přání Speciál, 7× Nej nebo Ta nejlepší.

Našli jste v článku chybu?