Hlavní navigace

Šlágr TV v neděli s 2% podílem na publiku, za sebou nechala Primu Zoom i Fandu

13. 5. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Součástí takzvaného peoplemetrového měření je Šlágr TV od 1. května. Už tehdy ve své cílové skupině zabodovala, když dosáhla u diváků starších 15 let podílu 1,92 %.

Hudební kanál Šlágr TV, který je určený především pro starší publikum, o své diváky nepřichází. V neděli dosáhla tato stanice rekordní sledovanosti. Za celý den ji věnovala pozornost 2 % publika, přesně 2,01 %. Šlo o diváky starší 15 let. Šlágr TV tak za sebou nechala v této cílové skupině nejen stanice Telka (share 0,85 %), Smíchov (share 0,88 %) nebo Fanda (1,33 %), ale i Primu love (share 1,7 %) a Primu Zoom (share 1,8 %). Nejúspěšnějším pořadem televize byly dvouhodinové Písničky na přání Speciál se startem v 18:02. Vidělo je 53 tisíc diváků (share 1,54 %). Nejvyšší podíl na publiku 3,45 % měly ranní Maminky po firmě s 35 tisíci diváky.

WT100

NEPŘEHLÉDNĚTE: Hudební kanály v peoplemetrech: Šlágr TV vede u starých diváků, Óčko u mladých

Šlágr TV je „hitem peoplemetrů“ mezi malými televizemi hned od počátku. Součástí měření je od 1. května a tento den dosáhla podílu na publiku 1,92 %. Přiznávám, že jsme tak skvělé výsledky během prvního dne měření nečekali. Je to pro nás velmi milé překvapení, které potvrzuje dobrý obchodní potenciál stanice, prohlásil tehdy někdejší obchodní ředitel České televize a pozdější šéf TV Barrandov Robert Kvapil, jehož společnost TRV stanici obchodně zastupuje. Klíčové je pro Šlágr TV šíření prostřednictvím zemského multiplexu 3 společnosti Czech Digital Group (CDG), v nekódované podobě je dostupná i na satelitní pozici 23,5 stupně východně.

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).