Hudební kanál Šlágr TV, který je určený především pro starší publikum, o své diváky nepřichází. V neděli dosáhla tato stanice rekordní sledovanosti. Za celý den ji věnovala pozornost 2 % publika, přesně 2,01 %. Šlo o diváky starší 15 let. Šlágr TV tak za sebou nechala v této cílové skupině nejen stanice Telka (share 0,85 %), Smíchov (share 0,88 %) nebo Fanda (1,33 %), ale i Primu love (share 1,7 %) a Primu Zoom (share 1,8 %). Nejúspěšnějším pořadem televize byly dvouhodinové Písničky na přání Speciál se startem v 18:02. Vidělo je 53 tisíc diváků (share 1,54 %). Nejvyšší podíl na publiku 3,45 % měly ranní Maminky po firmě s 35 tisíci diváky.
NEPŘEHLÉDNĚTE: Hudební kanály v peoplemetrech: Šlágr TV vede u starých diváků, Óčko u mladých
Šlágr TV je „hitem peoplemetrů“ mezi malými televizemi hned od počátku. Součástí měření je od 1. května a tento den dosáhla podílu na publiku 1,92 %. Přiznávám, že jsme tak skvělé výsledky během prvního dne měření nečekali. Je to pro nás velmi milé překvapení, které potvrzuje dobrý obchodní potenciál stanice,
prohlásil tehdy někdejší obchodní ředitel České televize a pozdější šéf TV Barrandov Robert Kvapil, jehož společnost TRV stanici obchodně zastupuje. Klíčové je pro Šlágr TV šíření prostřednictvím zemského multiplexu 3 společnosti Czech Digital Group (CDG), v nekódované podobě je dostupná i na satelitní pozici 23,5 stupně východně.