UVNITŘ TABULKA Zájem o druhou řadu talentové show Česko Slovensko má talent roste na obou stranách hranice bývalé federace. Dosud rekordní sledovanosti v neděli nedosáhla pouze televize Prima, ale i její partnerská televize Joj na Slovensku. V její cílové skupině diváků od 12 do 54 let sledovalo sedmý díl druhé řady Talentu v průměru 662 tisíc diváků, což představovalo 19,4 procenta populace a 47,40 procentní podíl na publiku.
TABULKA: Sledovanost show Česko Slovensko má talent 2 – podzim 2011
Podle šéfa PR televize Joj Jozefa Gogoly byl Talent v neděli třikrát sledovanější než film na konkurenční televizi Markíza, která je jinak lídrem trhu. Také Prima v neděli Talentem opět porazila vedoucí Novu, když talentovou show sledovalo v průměru 1,415 milionu dospělých diváků, což odpovídá 16,1 procenta populace a 33,65 procentnímu podílu na publiku. Prima byla navíc úspěšnější u diváků od 15 do 54 let, na které cílí především Nova.
Právě v této „novácké“ cílové skupině vidělo sedmou část druhé řady Talentu 859 tisíc diváků. To odpovídá 15 procentům populace a podílu 37 procent. Nova a Markíza chystají na příští jaro vlastní talentovou show Hlas Česko Slovenska (licencovaný formát The Voice).