„Pašuješ zážitky, pašuješ všechno, co se dá,“ zpívá Xavier Baumaxa. Aplikace Hele má naopak zážitky nabízet otevřeně. Nápad, který vznikl už před šesti lety, dotáhl tým Slevomatu až teď.
Na rozdíl od Slevomatu je novinka zaměřená na okamžitý nákup a zasednutí v restauraci. Aplikace totiž zobrazuje jen aktuální nabídku, kterou je třeba uplatnit ihned nebo v daný den. Výběr se mění podle aktuální polohy zákazníka.
“Vizí aplikace Hele je dominovat v instantním nakupování a také při objevování zážitků na poslední chvíli,” tvrdí jeden z tvůrců projektu Jan Šromek.
Momentálně aplikace nabízí kolem stovky nabídek v Praze. Rozšiřování do zbytku republiky je v plánu. Šromek k tomu doplňuje: “Restaurace a bary tak mohou jednoduše upozornit například i na své ‘Happy Hours’ nebo pokud mají zrovna v podniku prázdno. Očekáváme, že Hele bude mít do konce tohoto roku 15 000 objednávek měsíčně,” dodává.
Slevomat se do mobilů tlačí čím dál víc. Na podzim už třeba zrušil papírové vouchery a nahradil je právě těmi digitálními v mobilu.