Hlavní navigace

Slevomat expanduje na východ a rozšiřuje sortiment

29. 11. 2011
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Největší český slevový server koupil podíl v maďarském klonu Grouponu a vytvořil alianci s kolegy ze střední a východní Evropy. Začal také prodávat auta a zájezdy. Vylepšuje si pozici pro jednání o vlastní akvizici některým z globálních hráčů?

Dosud prodával Slevomat nanejvýš zlevněný maďarský guláš, minulý týden koupil podíl v největším maďarském webu se slevami Bónusz Brigád. Firma se zároveň dohodla na úzké spolupráci s dalšími slevovými servery, a vytvořila tak skupinu pokrývající sedm středoevropských zemí. Výši majetkového podílu a cenu, kterou za něj zaplatili, nechtěli zástupci Slevomatu uvést. Ve stejné době oznámili rozšíření zlevněného sortimentu a automobily a zájezdy.

Středoevropská aliance slevových serverů má větší šanci přilákat pozornost některého z globálních hráčů v čele s Grouponem a Living Social. Jejich strategií je nakupovat mimo Spojené státy lokální slevové servery. Takové akvizice proběhly již například v Německu, Rusku či Japonsku. Český či maďarský trh sám o sobě by však nemusel stačit k přilákání jejich pozornosti. Středoevropské uskupení je pro americké dravce přeci jen lákavějším soustem.

Servery ve skupině Slevomat si od spolupráce s kolegy z ostatních zemí slibují také koordinaci slevových akcí. Vedle Bonusz Brigád do skupiny patří weby Cherry, Beta.lt nebo Zľavomat. Slevomat Group rozesílá nabídky celkem dvěma milionům registrovaných uživatelů, operuje ve 39 městech v ČR, na Slovensku, v Estonsku, Maďarsku, Litvě, Lotyšsku a Bulharsku.

Většinu 52,1 procent ve Slevomatu drží jablonecká firma Miton. Novým spolumajitelem se letos stala Daily Deals Enern Investment Coöperatief registrovaná v Nizozemsku.

Auto a zájezd ze Slevomatu? Proč ne

Vzápětí po expanzi na zahraniční trhy oznámil Slevomat take rozšíření soritmentu. Zákazníkům poprvé nabídl ve spolupráci s jedním z dealer slevu na osobní auto Škoda Octavia – i když jen pro pět nejrychlejších zákazníků.

MMF24

„Ještě relativně nedávno byli zákazníci zvyklí nakupovat na slevových serverech téměř výhradně služby, zejména z oblasti gastronomie a kosmetiky. Ze segmentu zboží nalezli v nabídce především drobné dárky a spotřebiče. Zkušenosti s postupným prodejem dražšího zboží však ukázaly, že naši zákazníci, z nichž mnozí s námi jsou už více než jeden a půl roku, nemají již pověstné obavy z nákupu se slevou. Poznali, že díky naší spolupráci výhradně s ověřenými a renomovanými partnery poskytujeme plnou záruku dobrého obchodu. To nás vede k tomu, že postupně překonáváme mýty nákupů se slevou a spouštíme dnes tuto nabídku,“ říká v tiskové zprávě zakladatel Slevomatu Tomáš Čupr, který se minulý týden v anketě Křišťálová lupa stal osobností českého internetu za rok 2011.

Před Vánocemi Slevomat také rozšířil nabídku o zimní zájezdy. V rámci těchto nabídek se objeví české i zahraniční hory. Vouchery bude možné skládat, tudíž na Slevomatu si bez problému zakoupíte týdenní zimní dovolenou pro celou rodinu. Milovníci tepla se mohou těšit na letecké zájezdy do exotických destinací,“ láká zákazníky Tomáš Čupr.

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).