Kamenná pobočka sídlí v pražské nákupní galerii U myšáka ve Vodičkově ulici. Jde o jednoduše a střízlivě koncipovanou prodejnu, která by mohla bez problémů konkurovat prezenčním místům lepších cestovních kanceláří.
Prodejna slouží jako distribuční a zároveň zákaznické místo Slevomatu. Uživatelé si mohou nejenom vybrat kupony, ale také – pokud jde o fyzické zboží – si jej zde vyzdvihnout. A také přímo na místě zaplatit kartou, protože ochota zákazníků platit kartou předem stále není příliš vysoká.
Část prodejny také slouží k prezentaci zboží nabízeného Slevomatem v nedávno spuštěné sekci Móda a Luxus, kde se prodávají značkové módní doplňky a oblečení (Slevomat spouští Módu a Luxus).
Podle Tomáše Čupra, šéfa Slevomatu, jde o logický krok související s tím, že firma začala i s prodejem fyzicky distribuovaného zboží, nikoliv jen nárokových kuponů. Při distribuci fyzického zboží je Slevomat závislý na partnerech, jenže když chybují, viní z toho lidé Slevomat. Navíc objem distribuce fyzického zboží se u Slevomatu stále zvyšuje. „V únoru jsme distribuovali 200 balíčků, teď je to přes 3000 balíků,“ upřesnil nárůst počtu rozesílaných balíčků Tomáš Čupr.
Pro první návštěvníky byla dramatická sleva na kávovary, proto jsou v poličkách už jen výstavní neprodejné vzorky – zájem o slevu byl velký.
Trh fyzicky distribuovaného zboží módních značek je velmi lákavý a na internetu se vydělil do segmentu zvaného „nákupní kluby“.
V Česku jsou největšími podobnými konkurenty slevomatí Módy a Luxusu firmy jako FashionDays (je dodavatelem Outletu pro Aukro) a Big Brands. Existuje celá řada dalších jako Stilago, ILoveSale, Wakama či chystající se MyPrivateBoutique.cz.
Fashion Days dosáhly v roce 2010 tržeb 73 milionů Kč a ztráty 21 milionů Kč, Big Brands své výsledky neuváděly, ILoveSale fungují od roku 2011.
Své fyzické klientské centrum má i Zapakatel, shodou okolností je nedaleko Slevomatu v pasáži Lucerna, v poslední době s vlastním klientským centrem přišlo také ePojištění.cz, které otevřelo první kamennou pobočku koncem března v Brně. Má mu pomoci prodávat pojistné produkty, které se přes internet prodávají obtížně, jako je životní či majetkové pojištění.
Dlouhou dobu také provozují kamenné pobočky i velké internetové obchody – jak Kasa, Alza tak Mall mají nejenom výdejní místa, ale také showroomy, kde je zboží přímo k vidění.