Slevový server AukroCity.cz patřící jednomu z největších ekomerčních portálů Aukro.cz, odstartoval s nabídkou lístků na koncert skupiny Kryštof za 25 Kč namísto původních 250 Kč. Poněkud nepřehledná je lokální nabídka, kdy pro Prahu je k dispozici vstupné do Muzea Karlova mostu, pro brňáky pak vstup do Aquaparku v Kuřimi.
Aukro také ihned spustilo affiliate program, kdy nabízí 10% ze zákazníkovy útraty po dobu 30ti dnů od prokliku.
Co je ale problém, je placení. To probíhá přes firemní bránu PayU, ale nakonec hází chybové hlášení. Takže mnoho lístků na Kryštofa se zřejmě neprodá.
AukroCity samo sebe označuje za „průlomový projekt“ – a záhy to samo zlehčuje. Pravdou je, že na samotném slevovém webu není nic inovativního, jde jen o další z dvou set slevových webů, jehož jedinou (a uvidíme nakolik podstatnou) výhodou je, že za ním stojí jeden z největších místních hráčů na poli ekomerce. Zatím jedinou zajímavostí byla vtipná reklamní kampaň parodující nabídky ostatních slevových serverů, aniž by ale Aukro přišlo s nějakým průlomem v nabídce. V té je ale také těžké kreativitou s dvěmi stovkami serverů soutěžit, v nabídce už byl i rozvodový právník, půlmilionová sleva na rodinný domek nebo erotika, vstupenka na koncert v tomto ohledu zapadá mezi fádní šeď.
Ovšem případ Amplionu společnosti Centrum Holdings ukazuje, že mít velkou firmu v zádech nestačí. Amplion dnes stále prodává spíše desítky nabídek, zatímco velcí konkurenti prodávají spíše stovky až tisíce nabídek za den.