Slovenský hudební kanál musiq1 prošel od března změnou programové struktury. Podobně jako v případě veřejnoprávní televize došlo také k úpravě grafiky – nasadil nové jingly, upoutávky a grafické lišty – původní logo však zůstalo zachováno. Stanice novinky komunikovala pouze náznakem přes Facebook, blíže o nich informoval server Mediálne.sk.
NEPŘEHLÉDNĚTE: Michel Fleischmann: Mafra chtěla za Óčko víc, než jsme byli ochotni dát
V České republice je možné stanici bez problémů sledovat prostřednictvím satelitu Thor, kde působí služby Digi TV a freeSAT by UPC Direct, a například také v síti největšího kabelového operátora u nás, společnosti UPC. Jde o jakýsi evoluční vývoj a snahu docílit lepší orientaci napříč vysíláním. Věříme, že sjednocením infografiky s jingly jednotlivých bloků dosáhneme lepší vizuální konzistenci,
uvedl pro mediální web generální ředitel stanice Marko Řehůřek.
ČTĚTE TAKÉ: Hudební a lifestylové televize MTV dnes slaví třicetiny
Autorem vizuálu je společnost Kuul Fabrik, hudební podkres vytvořil Roman Ferianc. Nejvýraznější změnou je pravděpodobně úprava programového schématu, kdy byly hodinové nebo dvouhodinové tematické bloky nahrazeny pěti stabilními s názvy Start Me Up, Lunch Meet, 100 % Hot, Volume Up a Knight Rider. Cílem je vytvořit u diváků návyk a jistotu, že to, na co jsou zvyklí a co mají rádi, v daném čase na našich televizních obrazovkách najdou,
zdůvodnil Řehůřek. Zmizela naopak hitparáda Tvoje Veci, kterou nahradí nedělní nemoderovaná musiq1 Chart.