Hlavní navigace

Slunce, seno, erotika na Nově sebralo část diváků Všechnopárty, rekordní atletika na ČT Sport

7. 3. 2015
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Halové mistrovství Evropy v atletice, vysílané z pražské O2 Arény, zvedlo celodenní podíl ČT Sport na dospělém publiku k osmi procentům.

Troška ubral trošku Všechnopárty

Troškovou komedií Slunce, seno, erotika zaútočila v pátek večer televize Nova na dlouhodobě nejsledovanější televizí formát dne, talk show Všechnopárty. A ačkoli se komedie s pořadem Karla Šípa „potkávala“ až ve své druhé polovině, připravila zábavný formát České televize o prvenství ve sledovanosti. Slunce, seno, erotika zaujalo od 20.20 v průměru 1,008 milionu dospělých diváků a 27,54 procenta publika (33,06 procenta ve věku 15 až 54 let), Všechnopárty od 21.25 oslovila průměrně 950 tisíc dospělých při podílu na publiku 27,81 procenta (16,77 procenta v kategorii 15 až 54 let). Ještě hůře vycházel souboj s Troškovou komedií pro seriál Znamení koně II, který zaostával o 400 tisíc diváků.

ČTVRTEČNÍ DATA: Jarním novinkám TV Barrandov se nedaří, neoslovila ani talk show „Rudy z Ostravy“

Seriálu na ČT 1 dalo od osmé večer přednost 612 tisíc dospělých diváků a 16,11 procenta publika (12,09 procenta ve věku 15 až 54 let). Poměrně slušně se dařilo TV Barrandov, která na obrazovku vrátila původní seriál Stopy života. Od 20.10 si jej nenechalo ujít 254 tisíc dospělých diváků a 6,68 procenta publika. Těsně však prohrála s Novou Cinema, jejíž hlavní večerní film Mars útočí! sledovalo od osmé večer 257 tisíc dospělých diváků při podílu na publiku 6,97 procenta (10,01 procenta v kategorii 15 až 54 let). Na Cinemě se dařilo i následujícímu filmu Dějiny násilí, který od 22.10 zhlédlo 120 tisíc dospělých a 6,21 procenta publika (8,75 procenta ve věku 15 až 54 let).

Kanály – průměrné podíly (6. 3. 2015)
Graf podílu kanálů (6. 3. 2015)
Graf podílu skupin (6. 3. 2015)

ČT Sport jasnou čtyřkou trhu

Slušný páteční večer má za sebou i ČT 2, která hlavním večerním dokumentem Attenborough: 60 let v divočině zaujala od osmé večer 227 tisíc dospělých diváků a 5,97 procenta publika. Z Dvojky byl včera také tak trochu sportovní kanál, protože musela kvůli souběhu s Halovým Mistrovstvím Evropy v atletice odvysílat místo ČT Sport přenos úvodních dvouher 1. kola tenisového Davis Cupu mezi Českou republikou a Austrálií. Víc než tříhodinové živé vysílání sledovalo od čtvrt na čtyři odpoledne 180 tisíc dospělých diváků a 8,22 procenta publika (6,25 procenta ve věku 15 až 54 let). Pokračování od 19.30 už na ČT Sport zaujalo 138 tisíc dospělých a 3,77 procenta dospělého publika (3,73 procenta ve věku 15 až 54 let).

CIF24

MINULÝ PÁTEK: TV Barrandov zabodovala v pátek romantikou, oslovila přes 10 % publika

Samotná ČT Sport v pátek bodovala především Halovým Mistrovstvím Evropy v atletice, jehož přenosy zajišťuje Česká televize z Prahy pro televizní společnosti ve více než 50 zemích světa. Dopolední část přenosů od půl desáté do čtvrt na tři odpoledne sledovalo v průměru 164 tisíc dospělých diváků a 16,78 procenta publika (12,90 procenta ve věku 15 až 54 let), odpolední od 15.40 do 19.20 pak 320 tisíc dospělých při podílu 13,22 procenta (11,89 procenta ve věku 15 až 54 let). Sportovní kanál ČT díky těmto dvěma sportovním událostem za celý pátek dosáhl průměrného podílu 7,88 procenta na dospělém publiku a 6,76 procenta v kategorii 15 až 54 let, čímž se v obou cílových skupinách stal čtvrtou nejsledovanější televizí v zemi.

Top 10 všechny stanice (6. 3. 2015)
Top 5: ČT1 (6. 3. 2015)
Top 5: ČT2 (6. 3. 2015)
Top 5: ČT24 (6. 3. 2015)
Top 5: ČT sport (6. 3. 2015)
Top 5: ČT :D (6. 3. 2015)
Top 5: ČT art (6. 3. 2015)
Top 5: Nova (6. 3. 2015)
Top 5: Nova Cinema (6. 3. 2015)
Top 5: FANDA (6. 3. 2015)
Top 5: SMÍCHOV (6. 3. 2015)
Top 5: TELKA (6. 3. 2015)
Top 5: Prima (6. 3. 2015)
Top 5: Prima COOL (6. 3. 2015)
Top 5: Prima love (6. 3. 2015)
Top 5: Prima ZOOM (6. 3. 2015)
Top 5: TV Barrandov (6. 3. 2015)

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).