Hlavní navigace

Kampaň na Facebooku se obrací proti "slušnému" Hegerovi i ministerstvu

3. 2. 2013
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Kampaň vykreslující Leoše Hegera coby „slušného ministra zdravotnictví“ má i „Oficiální facebook stránku MINISTRA ZDRAVOTNICTVÍ ČR“. Moc to ale nefunguje.

Je otázkou, zda není vhodnější vynakládat peníze ministerstva zdravotnictví na prospěšnější věci, než je osobní PR kampaň ministra Leoše Hegera. Zejména pokud se projevuje placením za sponzorované příspěvky „Slušný ministr zdravotnictví“ a stránkou „Leoš Heger“, na které se dočtete věci, které nejspíš Leoš Heger (natož Ministerstvo zdravotnictví) nechce slyšet. 

wt100 2024 EARLY

Pan ministr může být tisíckrát slušný člověk, ale někdy vymýšlí úplné blbosti – např. úhrada za amalgámové plomby.

„Je to šmejd kvůli kterému mi umírá babička .....“

„Tato stránka se mi vůbec nelíbí!!!“

„Promiňte, myslím, že pan Heger není slušný ministr zdravotnictví. Byl bych rád, kdyby se reklama s touto tezí na mé stránce neobjevovala.“

„prosím, už si přestaňte tu reklamu platit. Začínáte mi lézt na nervy čím dál více. Obzvlášť, když Vás ještě několikrát denně vidím“

¨„Jste jeden z nejhorších ministrů. Za celou dobu jste neudělal nic pro pacienty ani pro lékaře, jen připravujete kolektivizaci zdravotnictví, na kterou doplatíme nejvíc my – pacienti.“

„nebylo by lepe,.kdyby jste odstoupil? Ponevadz ty vase napady nekdy,to je sila,napriklad urcovat kolik ma stat v hospode voda a pivo,to je kazdeho hostinskeho vec za co prodava a vec zakaznika co si koupi a za kolik…Myslim,ze tech hlouposti jste uz vymyslel dost.“

Ministerstvo zdravotnictví či Leoš Heger jdou s touto kampaní poněkud hlavou proti zdi, byť se s ní aktuálně snaží řešit i něco jiného – otázku dalšího naplánovaného tažení proti kouření v restauracích. Právě to by jako předmět kampaně bylo možné chápat daleko lépe, než snahu prezentovat „slušného ministra zdravotnictví“. Zejména pokud životnost českých ministrů a ministryň je značně nejistá. 

PS: Na výše uvedenou stránku vede (mimo jiné) i odkaz z webu Leoše Hegera. Je tedy málo pravděpodobné, že by se tato aktivita dala označit jako něco, co dělá někdo, aby Hegera (či MZČR) poškodil. Teď už jenom doufejme, že to není placené z peněz MZČR, ale že si to Leoš Heger platí z vlastního. 

Autor článku

Konzultant a publicista, provozuje www.pooh.cz. Podle některých si myslí, že rozumí všemu, sám je však přesvědčen o pravém opaku a ani v 30+ letech nedokázal přijít na to, jak mít peníze a nepracovat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).