Hlavní navigace

Sobotní večer patřil Zázrakům přírody, Harry Potter u mladších diváků s podílem 38 %

Lukáš Polák

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Nad 5% celodenním podílem byla z menších televizí kromě Barrandova také Dvojka. Její program diváky nejvíce oslovil v době vysílání bondovky Chobotnička.

Doba čtení: 2 minuty

Nezpravodajské pořady nepřekročily milion

Několik desítek tisíc diváků nad premiérou finále britsko-amerického filmu Harry Potter a Relikvie smrti vysílaného na Nově skončily sobotní Zázraky přírody na Jedničce. Pro obě stanice tak skončilo soupeření velice dobrým výsledkem. Zatímco ČT 1 oslovila především diváky starší 15 let, Nova dominovala u publika ve věku od 15 do 54 let. Zázraky přírody si nenechalo ujít 957 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 23,13 %, Harryho Pottera preferovalo 911 tisíc diváků (share 23,53 %). Ten však s přehledem zvítězil u mladších diváků, kde získal podíl 38 %, zatímco Zázraky přírody se musely spokojit s necelými 15 %.

PÁTEČNÍ DATA: Harry Potter První republiku neohrozil, bodoval u mladšího publika

Nova se stala nejsledovanější televizí dne s podílem necelých 21 % u diváků starších 15 let. Největšího úspěchu dosáhla u mladšího publika v prime time, kdy se dostaly na hodnotu 34,4 %. Za tento výsledek může Nova poděkovat právě finále Harryho Pottera. Pozici televizní dvojky obsadila Jednička s 16 %, v prime time se dostala těsně pod 20 %. Třetí nejsledovanější televizí byla s podílem 14,5 % Prima. Jejím nejúspěšnějším pořadem byly tradičně hlavní zprávy – 809 tisíc diváků (share 23,07 %). Zábavnou show Máme rádi Česko si nenechalo ujít 652 tisíc diváků (share 16,1 %).

Graf podílu kanálů (1. 3. 2014)
Graf podílu skupin (1. 3. 2014)
Kanály – průměrné podíly (1. 3. 2014)

Dvojka s podílem 5.5 %, nad 5 % i Barrandov

Celodenního podílu necelých 5.5 % dosáhla Dvojka. Za tento výsledek mohla poděkovat především primetimové bondovce Chobotnička, kterou si nenechalo ujít 241 tisíc diváků (share 5,99 %). Hodnoty 5,17 % dosáhla v sobotu TV Barrandov. Nejvíce diváků – 209 tisíc (share 9,94 %) – se podívalo na její talk show Sejdeme se na Cibulce. Inovované podobě zpravodajské relace Hlavní zprávy se DigiZone.cz bude věnovat v samostatné zprávě. Hodnoty 232 tisíc diváků dosáhly na ČT 24 Události – share 6,32 %. ČT art, Prima love, Smíchov a Telka se nad stotisícovou hranici nedostaly.

MINULÝ TÝDEN: Český lev v sobotu s téměř totožnou sledovaností jako Máme rádi Česko

PR Summit 2018 Tip Flixbus

Na ČT Sport byl nejsledovanějším pořadem duel Gambrinus ligy mezi Bohemians Praha 1905 a AC Sparta Praha. Nenechalo si ho ujít 143 tisíc diváků (share 3,63 %). Nad sto tisíc diváků se dostaly se 131 tisíci diváky (share 3,77 %; 6,97 % v 15–54) i Gumídci na Déčku. Naopak primetimový film Primy Cool, komedie 2001: Vesmírná prda, příliš velkou díru do sledovanosti neudělal. Stanici přinesl pouze 109 tisíc diváků (share 2,71 %; 3,55 % v 15–54). Nejúspěšnějším pořadem Coolu se tak v sobotu stali Simsonovi se startem v 19:08. Vidělo je 195 tisíc diváků (share 5,33 %; 10,67 % v 15–54). 124 tisíc diváků (share 3,13 %) vidělo dokument Krásy divokého severu na Primě Zoom.

Na Nově Cinema byl nejsledovanější večerní film Jsem agent, který si nenechalo ujít 190 tisíc diváků (share 4,66 %; 6,61 % v 15–54), Kriminálku Miami na Fandovi si pustilo 132 tisíc diváků (share 3,17 %; share 2,35 %).

Top 10 všechny stanice (1. 3. 2014)
Top 5: ČT1 (1. 3. 2014)
Top 5: ČT2 (1. 3. 2014)
Top 5: ČT24 (1. 3. 2014)
Top 5: ČT sport (1. 3. 2014)
Top 5: ČT :D (1. 3. 2014)
Top 5: ČT art (1. 3. 2014)
Top 5: Nova (1. 3. 2014)
Top 5: Nova Cinema (1. 3. 2014)
Top 5: FANDA (1. 3. 2014)
Top 5: SMÍCHOV (1. 3. 2014)
Top 5: TELKA (1. 3. 2014)
Top 5: Prima (1. 3. 2014)
Top 5: Prima COOL (1. 3. 2014)
Top 5: Prima love (1. 3. 2014)
Top 5: Prima ZOOM (1. 3. 2014)
Top 5: TV Barrandov (1. 3. 2014)
Našli jste v článku chybu?