Hlavní navigace

Sobotní zábava na ČT 1 a Primě vyrovnaná, nejsledovanější Souboj Titánů na Nově

Lukáš Polák

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Na Primě Cool zabodoval americký akční thriller Kurýr 2. V hlavním vysílacím čase oslovila včera stanice přes 10 % mladšího publika.

Doba čtení: 2 minuty

Máme rádi Česko porazilo ČT 1 ve skupině 15–54

Necelých dvacet tisíc diváků od sebe dělilo v sobotu večer zábavné pořady na ČT 1 a Primě. Zatímco Hodinu pravdy v novém kabátě a s novým moderátorem si pustilo 593 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 15,65 %, soutěž Máme rádi Česko si nenechalo ujít 575 tisíc diváků (share 15,15 %). Oba pořady tak od sebe dělil u staršího publika pouhý půl procentní bod. Pořad Máme rádi Česko na Primě u mladšího publika nad ČT 1 zvítězil, a to s podílem necelých 15 %. Hodina pravdy získala u mladších diváků share 13,48 %. Stanice ČT 1 však ve výsledku u staršího publika nad Primou zvítězila.

PÁTEČNÍ DATA: Znamení koně II porazilo u staršího publika v pátek Novu i Primu

Nejsledovanějším nezpravodajským pořadem dne vysílaným po 20. hodině se stal americký akční fantasy snímek Souboj Titánů. Ten si na Nově nenechalo ujít 729 tisíc diváků s podílem téměř 20 %, u mladšího publika získal share 26,61 %. Film z roku 2010 zvítězil i přesto, že nešlo o jeho televizní premiéru. Naopak Žraločí tornádo 2, které po „Titánech“ následovalo, se mezi pětku nejsledovanějších pořadů Novy neprobojovalo. Nejúspěšnějším formátem byly s 1,393 milionu diváků (share 37,9 %; 34,59 % v 15–54) Televizní noviny. Nad milionovou hranicí ještě skončily Sportovní noviny.

MIF18 tip v článku Steiner

Graf podílu kanálů (21. 3. 2015)
Graf podílu skupin (21. 3. 2015)
Kanály – průměrné podíly (21. 3. 2015)

Prima Cool zabodovala Kurýrem 2

Nadprůměrná čísla přinesl v sobotu večer Primě Cool akční snímek Kurýr, respektive jeho pokračování. Kurýra 2 si po 20. hodině nenechalo ujít 334 tisíc diváků (share 8,86 %; 12,09 % v 15–54). Prima Cool dosáhla v prime time, tedy hlavním vysílacím čase, podílu u staršího publika téměř 7 % a u mladších diváků se přehoupla přes 10% hranici. Porazila tak i svou konkurenci v podobě Novy Cinema, která měla ve stejnou dobu u staršího publika share 5,33 % a u mladšího 6,96 %. Tradičním tahákem na ČT Sport byl opět biatlon a stanice se pohybovala po celý den přibližně mezi 5 až 6% podílem. Nejsledovanějším pořadem TV Barrandov bylo Sejdeme se na Cibulce, Estrádička se do TOP 5 vůbec neprobojovala.

MINULÝ TÝDEN: Klání sobotních soutěží vyhrál formát Zpívá celá rodina. U mladých Máme rádi Česko

Top 10 všechny stanice (21. 3. 2015)
Top 5: ČT1 (21. 3. 2015)
Top 5: ČT2 (21. 3. 2015)
Top 5: ČT24 (21. 3. 2015)
Top 5: ČT sport (21. 3. 2015)
Top 5: ČT :D (21. 3. 2015)
Top 5: ČT art (21. 3. 2015)
Top 5: Nova (21. 3. 2015)
Top 5: Nova Cinema (21. 3. 2015)
Top 5: FANDA (21. 3. 2015)
Top 5: SMÍCHOV (21. 3. 2015)
Top 5: TELKA (21. 3. 2015)
Top 5: Prima (21. 3. 2015)
Top 5: Prima COOL (21. 3. 2015)
Top 5: Prima ZOOM (21. 3. 2015)
Top 5: Prima love (21. 3. 2015)
Top 5: TV Barrandov (21. 3. 2015)
Našli jste v článku chybu?