Federální odvolací soud v New Yorku rozhodl, že hudební služba LaunchCast amerického portálu Yahoo nebyla v letech 1999 až 2001 natolik interaktivní, aby provozovatel musel jednotlivě vyjednávat o právech k přehrávaným písničkám s nahrávacími společnostmi. Služba právě v letech 1999 až 2001 umožňovala poslech hudby po Internetu na základě osobních preferencí posluchačů. Jenže problematická je z hlediska amerického práva otázka míry této interaktivity. Sony BMG, tedy dnešní nahrávací společnosti Sony Music, se nelíbilo, že Yahoo službu provozovalo podle pravidel pro klasická rádia, kdy se platí jen běžné autorské poplatky.
Odvolací soud však potvrdil verdikt soudu prvního stupně. Interaktivita služby LaunchCast nebyla prý rozhodně taková, aby odrazovala posluchače od nákupu hudby. Soudce v odůvodnění svého rozhodnutí popisuje někdejší princip fungování služby, kdy si uživatel nemohl v praxi vybrat konkrétní písničku, kterou chce právě poslouchat. Mohl si vybrat jen určitý okruh písní. Podobně, jako to může udělat třeba naladěním country rádia. Pro Sony Music je takový verdikt zřejmě zklamáním. Hovoří se totiž o možném precedentu. Yahoo sice dnes již LaunchCast v popisované podobě nenabízí, ale nevylučuje, že se nyní k tomuto konceptu vrátí. (USA Today, BetaNews)