Hlavní navigace

Soutěž na měření návštěvnosti vlada.cz vyhrála firma Dobrý web

13. 8. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Úřad vlády uzavřel soutěž na měření návštěvnosti serveru vlada.cz, o které jsme na Lupě v minulých týdnech psali (viz. Úřad vlády počítá s 2 500 Kč měsíčně na měření návštěvnosti, které by zvládl sám a Úřad vlády hledá „měřiče“ návštěvnosti vlada.cz, přijde o Yahoo Web Analytics).  Zakázku přiklepl agentuře Dobrý web (vlastněné firmou Internet Info, která je zároveň vydavatelem Lupa.cz). Ze čtyř nabídek nakonec úředníci hodnotili jen dvě – kromě Dobrého webu také společnosti eMerite, která…

Úřad vlády uzavřel soutěž na měření návštěvnosti serveru vlada.cz, o které jsme na Lupě v minulých týdnech psali (viz. Úřad vlády počítá s 2 500 Kč měsíčně na měření návštěvnosti, které by zvládl sámÚřad vlády hledá „měřiče“ návštěvnosti vlada.cz, přijde o Yahoo Web Analytics). 

Zakázku přiklepl agentuře Dobrý web (vlastněné firmou Internet Info, která je zároveň vydavatelem Lupa.cz). Ze čtyř nabídek nakonec úředníci hodnotili jen dvě – kromě Dobrého webu také společnosti eMerite, která službu pro Úřad vlády dosud zajišťovala.

Úřad vlády podle svého tvrzení za čtyři roky vyplatí za měření návštěvnosti webu, který má návštěvnost zhruba 2 tisíce návštěvníků denně, částku do 120 tisíc Kč (bez DPH).

Autor článku

Šéfredaktor Lupa.cz a externí spolupracovník Českého rozhlasu Plus. Dříve editor IHNED.cz, předtím Aktuálně.cz a Českého rozhlasu. Najdete mě na Twitteru nebo na LinkedIn