Hlavní navigace

Spam začínají američtí uživatelé chápat jako nutné zlo

28. 5. 2007
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Nevyžádaná reklamní pošta stále sílí a podle některých statistik představuje už více než 90 procent ze všech e-mailů. Američtí uživatelé však spam ve svých schránkách začínají brát jako běžnou součást života – nutné zlo, přestože zhruba třetina z nich zaznamenává stoupající počet spamu v osobní či pracovní schránce. Vyplývá to ze studie Pew Internet and American Life Project. Zároveň ale stoupá počet uživatelů, kteří již ve spamu nespatřují problém. Lidé se prý učí proti spamu bojovat a…

Nevyžádaná reklamní pošta stále sílí a podle některých statistik představuje už více než 90 procent ze všech e-mailů. Američtí uživatelé však spam ve svých schránkách začínají brát jako běžnou součást života – nutné zlo, přestože zhruba třetina z nich zaznamenává stoupající počet spamu v osobní či pracovní schránce. Vyplývá to ze studie Pew Internet and American Life Project. Zároveň ale stoupá počet uživatelů, kteří již ve spamu nespatřují problém. Lidé se prý učí proti spamu bojovat a nestěžovat si tolik jako dříve. (USA Today)

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.